Match nummer 2!

Yes! en match till!

Den här matchen fick jag för 4 dagar sen.

De är en familj på 3 stycken, mamma pappa och en pojke på 3 år. De hade även 2 katter och en hund. De bodde i Clinton Massachusets, ca: 1 timme från Bsoton, det lät ju inte helt fel....

MEN, jag vill helst inte ha ett barn bara, jag tror att det blir lite för intesivt att ta hand om ett barn bara, för då måste man alltid alltid alltid vara där, den har bara mig och inga syskon att leka med så det blir nog lite jobbigt. Men jag sa inte bara nej för det, utan vi hade inte så mycket gemensamt enligt mig, så denna familjen blev det inte heller!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Kul att matchningarna börjat dyka upp :) Ta din tid bara, rätt familj kommer :)



Ja du en månad är inte mycket - och imorgon är det två veckor kvar, shit! Var på ambassaden nu i veckan. Behövde du besöka ambassad för malaysia?



Så intressant att läsa om ditt liv därborta! Sjukt med alla de där killarna som skulle fotografera bara. Vilka kurser är det du ska läsa på distans?



Nej jag tror inte jag vill bli au pair, det var min kompis dröm som av någon anledning flyttade in i min hjärna. College är mer min grej och jag tror det ska bli jättekul :)



Ha det bra, kram :)

2010-08-14 @ 17:05:32
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0