Match nummer 3!

Ännu en match trillade in i min inkorg för någon dag sen.
Denna gången var det en ensamstående pappa med två pojkar på 5 och 6 år. De bodde i West Hartford Connecticut. Jag har nig inget emot att komma till en familj med bara en förälder men det har tydligen min mamma. Så fort jag sa att det var en ensamstående pappa så sa hon bara "Namen den familjen kanske du inte ska ta". Hon e ju min mamma så hon kanske ska säga så, det kanske är lite halv läskigt att komma till en familj med bara en pappa, men jag tror ändå att jag skulle kunna tänka mig det.

I allafall så fick jag inget mail av honom, utan jag fick bara ett av SI, och då undrar jag om det är någon som vet om man ska svara då eller är han liksom inte "intresserad" längre? De andra 2 familjerna har skickat ett mal till mig från dem, men denna pappan gjorde inte det så jag ve inte.. Har inte svarat eller något sånt, men tror ändå att jag skulle tacka nej..

Drt känns som att jag e super kräsen och säger nej direkt till alla, vet inte varför men man har ju en liten "dröm familj" som man sitter och väntar på, men när ska den dyka upp liksom?

Jag vet att jag har god tid på mig men ändå?

jaja det kommer väl fler familjer snart! Hadeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0