Match nummer 4!

Idag när jag vaknade så gick jag som vanligt direkt till datorn för att kolla mailen. Hade fått ett mail.Av SI.En till familj. YEY!!

Den här familjen lät lite intressant i allafall på den lilla fakta jag fick.

Det är en mamma och pappa med två flickor. Flickorna är 8 och 13 år gamla, de har också katter.
De bor i Washington D.C. vilket låter väldigt bra med tanke på att min älskade vän hedvig blom befinner sig där just nu som au pair!

Men det kluriga nu e ju att jag inte fått ett mail av familjen, utan bara av SI. hur gör jag då?? någon som kan hjälpa mig och berätta hur jag ska göra? jag fick inte eller med deras hostfamily brev. Betyder det att de inte längre är intresserade eller? fattar nada.

Men kul att det trillar in matchningar lite då och då! :D

Kommentarer
Postat av: Amira

ÅÅÅÅH, fan vad spännande! :D

Sjukt glad för din skull faktiskt, hoppas verkligen den här rätta familjen dyker upp för dig nu då :-)

2010-08-19 @ 09:17:39
URL: http://amyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0