24 dagar

Det börjar närma sig den 10 januari och det går....FORT! Det är bara 24 dagar tills jag sätter mig på planet och jag är inte ens hemma i Sverige än så det känns lite overkligt faktiskt om jag ska vara helt ärlig! Jag kommer i princip bara hem och tvättar mina kläder, äter lite julmat och drar sen igen, lika snabbt som jag kom hem, hmm vad tycker vi om det? Kommer nog få en himla gråt atack känner jag när jag kommer hem, när jag får se min familj och sen tänker att jag måste lämna dem IGEN aldeles för tidigt, det kommer bli jobbigt och jag LOVAR att jag kommer ha världens ångest minst någon dag innan jag åker, då jag känner att "Vad f*n håller jag på med?". Men jag har inte haft någon sådan dag hittills och det är såå skönt för det betyder ju att jag inte känner att det är så jobbigt som jag trott att åka från allting igen. Eller hur? Så måste det ju vara. Jag kommer gråta som ett litet barn och hulka som en sjukling när jag säger hej då till min familj på flygplatsen, men sen kommer allting bli bättre och jag får äntligen uppleva det jag drömt om så länge. Och ärligt talat, 1 år är inte så mycket, man vet ju att man får se sin familj igen om 1 år, kanske tidigare ändå om de hälsar på. 1 år av mitt liv, ja det kan jag faktiskt leva med!

Sen så är det fortfarande såhär att jag inte kommit på vad jag ska köpa till Familjen!!!! Jag blir galen, jag vill verkligen komma på något bra att köpa till dem! men har INGEN aning!!

Så om ni nu kan vara så snälla och hjälpa mig och avvara 2 min från er tid att berätta för mig vad jag kan köpa? det vore sååååå snällt! Det kan vara vad som helst, det behöver inte vara super svenskt eller så bara mågonting bra!! :D Kom igen! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa gud nu är de inte lång tid kvar inann vi dara :((( ska bli skit kul men kommer gråta såååå mkt, å stackars dig som vart orta ännu längre från din familj <3 men vi tar hand om varadnra på arlanda !!!!



Men du jag har köpt typ 2 svenska böcker ( på engelska) till mamman och pappan. men du kan ju köpa typ SNÖ smycken el svenska böcker till barnen , de kommer dom tycka om :D



KRAM jätte fin blogg <3

2010-12-17 @ 08:44:10
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nee jag har inte fått flygtiderna men jag pratade med SI å de sa att vi får sitta brevid varandra på planet och att tiderna kommer typ 7 dagar innan vi åker :D

men de är ju skit bra att vi får sitta bredvid varandra :DDDD så vi måste ses innan vi checkar in på arlanda :DD KRAM

2010-12-17 @ 10:14:51
Postat av: Anonym

/// Johanna

2010-12-17 @ 10:15:15
Postat av: malin

- svenskt godis till familjen, THEY LOVE IT!!

- fotbollströjor

- smycken

- smink

- böcker.

- nån svensk film, typ flickan som lekte med elden.



... och du, jag har inget fönster i min trappa :*((((

så jag ta från fönstret i mitt rum, så får du se nsööö ;)

2010-12-17 @ 13:16:56
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: malin

ishockey tröja då? om han gilla de.

ELLLLER en skiva med svenskt band? johnossie eller fan han heter+ :D

2010-12-17 @ 14:23:03
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0