Just got off the phone

OMG!! Mamman mailade mig och frågade om vi kunde snacka klockan 22 min tid ikväll, när jag såg hennes mail var klockan 22:04, jag sprang och kollade efter min telefon, precis när jag öppnar den så ringer den och jag råkar klicka på lägga på. Men hon ringer upp 1 min efter och jag svarar. Denna gången kändes det mycket mer avslappnande fast jag var ändå nervös och det kändes som att det ända jag sa var Yeah, aha, yes offcourse, och skrattade! haha men det gick bra och hon snackade på som vanligt igen! Alltså jag har sagt det förut och jag säger det igen! DET FINNS INGET NEGATIVT MED DENNA FAMILJEN! Det är den bästa ever! det låter som en au pair dröm för mig!! och jag kan inte fatta hur bra den är! och mamman verkar vara så himla grym! avslappnad, ung, vacker, rolig, härlig och ja allt!! sjuukt! Och jag har ju som jag också sagt förut pratat med hennes au pairer och de svarar ärligt men fortfarande BARA positiva saker! Hon har tidigare inte haft en 19 årig au pair utan lite äldre typ 22 tror jag, eller typ 20-21 så jag blir den yngsta hon haft på 3 år, men hon tyckte jag verkade så trevlig och ansvarig, och hon tyckte det var bra att jag hade rest så mycket utan min familj som jag har. denna familjen är min dröm och i slutet sa hon: Well I could call my agency and said that we mathced, so it's up to you now! Jag svarade med "well i think i just have to call my mommy, but I'll send you an email tomorrow and let you know" hon sa bara glatt ja men absolut! ha en trevlig kväll take care! it was so much fun talking to you again!!!

Pratade precis med min mamma i telefonen och hon sa bara GO FOR IT!!
Om jag ska göra något så måste jag verkligen veta att min familj stöttar mig till 100%, annars funkar det liksom inte, och i detta stöttar dem mig till 100%!!

jag har precis mailat till mamman och sagt JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
just nu är jag lite rädd, nervös, glad, spänd, nyfiken, chockad, stressad och tycker det känns läskigt!
Jag hoppas att det jag känner är normalt! Men jag är också sååå himla glad just nu för familjen verkar gryyyym! och jag vet att jag kommer få ett grymt år!! :D Sooooo it's only one thing left to say......

I'M GOING TO NEW YORK JANUARY 10 AND THEN I'M MOVING TO SEVERNA PARK, MARYLAND!!!!! :D
så omdet är någon där ute som åker från sthlm den 10:E januari höööör av er till miig tack! eller om det är någon som vet någon som ska åka då!! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Har följt hela din matchningsprocess, och fan va kul att du ÄNTLIGEN fått en perfekt familj!!! Du kommer nog ha ett underbart år!

2010-12-05 @ 17:47:45
Postat av: Rebecka

Men shit vad kul!! :D

Jag åker ju också den 10:e :D Vart kommer du åka ifrån??

2010-12-05 @ 22:29:31
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Postat av: Emma

Måste ju gratta lite här också! Fasiken vad roligt för dig Cassandra! :D

2010-12-05 @ 23:22:44
URL: http://emmabjorklund.blogg.se/
Postat av: Heggis

Fy fan vad kul cassie!!!..tyvärr ska jag inte åka det datumet men vi kanske ses i Usa ändå?? HAHA! Äntligen!!!!! :D låter som en toppen familj och förbered dig på en megakram när du kommer!! <3

2010-12-06 @ 02:39:41
URL: http://hedvigblom.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv: Ne jag åker från Gbg.. Men vi kanske syns när vi mellanlandar, jag åker med CC..

Haha det stod ju att du åker från Sthlm, så bra läste jag

2010-12-06 @ 09:07:17
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Ja det stämmer. Jag är au pair här i Maryland. Jaha, vad skoj! Spännande du (:

2010-12-06 @ 19:09:05
URL: http://sararagnvaldsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det gick snabbt för mig att få tid på ambassaden :) Du bokar ju tid själv när du fyllt i ditt ds-160 online :)

2010-12-06 @ 19:25:08
URL: http://matildagust.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv: Nä det låter lite konstigt om vi skulle vara på samma skola, men lite synd...

Men vi kanske ses ändå :)

2010-12-07 @ 10:25:16
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0