LÄNGTAR

Gick in på min APIA sida och möttes av detta! WIHUUUUU säger jag bara! shit shit shit, nu händer det verkligen! jag ska åka den 10 januari!!! :D och jag längtar såååå mycket! :D ska bli så roligt!

Har redan kontakt med flera tjejer som åker med SI och samma dag som mig och från Sthlm så just nu så tror jag vi är 5 stycken inkl mig så det känns skönt att veta att man inte blir helt solo när man står där med gråten i halsen och nervositeten som spritter i hela kroppen! Sen är det ju ännu fler svenskar som kommer vara på skolan :D Så vi blir nog ett gäng KUL! :D

Har börjat stressa lite nu, jag blir så orolig att jag inte ska hinna med allting, och att jag inte kan se mitt placement pack och allt sånt. Det jag framförallt vill börja med redan nu är Viusmet då jag tror det kan ta lååångtid. Men jag kan typ inte det för jag måste ha infon som finns i mitt placement pack. Eller hur? :O
Sen hälsokontrollen ska mamma kolla upp åt mig, hoppas jag får en tid så fort jag kommer hem, men jag fasar som tusan för det. jag vill inte ta spruta!! jag avlider. usch. But yougot to to, what you got to do, right?

Har också börjat tänka lite på presenter och så till familjen, det går väl lite sådär. Familjens senaste au pairer har varit 2 svenskar så det känns ju som att de typ har allting typiskt svenskt som fotbollströja och så. Det är ju en kille på 12år och tjej på 9år sen mamman.

Har tänkt en liten smula på vad jag ska köpa och har hittils tänkt:
- Namnhalsband till tjejen eller ett typ special tillverkat med hennes namn på och sen med något svenskt ord på, typ lycka eller så, då blir det ju lite mer svenskt i allafall haha
- Kanske snöarmband till mamman
- pojken har jag INGEN ANING OM!! hjälp tack!! :D

Haha har även som ni kanske ser ändrat min header, blev inte så mycket förändring, bara en annan bild och så men det får duga tills jag kommer på något annat! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gillar nya utseendet på bloggen massa (: Och inlägget såklart :D

2010-12-07 @ 16:50:02
Postat av: Johanna

Jaaa nu är vi äntligen PÅ GÅNG :DDDD

Jaa du måste ha ditt placement pack innan du kan börja, el jaa måste måste du inte men de är 1000 gånger lättare då !!! det tar inte alls lång tid att fixa visumet på deras hemsida DS160 men de är kneppigt, de går på tid !! så va noga med att SPARA !! å kom ihåg din inloggnings kod som står längst upp i hörgra hörnet på antingen din blanket som du får el på hemsidan !! ring el melja om du vill ha hjälp :D jag fick göra om mitt 3 gånger så nu kan jag det utan till =)



TAGGA SNART ÅKER VI :D

KRAM

2010-12-08 @ 11:02:50
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0