Michigan update

Efter någon dag eller två så gav jag upp hoppet om Michigan familjen, tänkte att de var för lata för att skicka ett nej till mig så jag kände bara okej tråkigt att det inte blev mer med den då. Men jag fick ett mail igår av mamman där hon skrev lite saker, hon svarade på mina frågor och så skrev hon några frågor till mig, grejen är att de leta efter en au pair som kan komma typ nu och det kan jag ju inte så de frågade om jag kunde komma den 5 januari och det är för tidigt det också... Så tyvärr så blir det inte denna familjen heller, men den verkade jätte trevlig verkligen! så det var lite synd, men jag kan verkligen inte åka så tidigt, tidigast 10 januari, helst 17:e kanske...Så nej till Michigan familjen tyvärr...:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg att du kan komma tidigast 10 Januari! De kanske går med på det! :O

2010-12-02 @ 08:27:04
Postat av: Anonym

om du berättar hur du gått igenom och hur länge du väntat och att du verkligen tycker om dom! :)

2010-12-02 @ 08:27:39
Postat av: Madde

Nej, va tråkigt att det inte blev något! Nu när du har fastnat för en familj...=(

2010-12-02 @ 19:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0