Mindre än två veckor kvar

Jaaa, nu börjar det närma sig och jag börjar bki mer och mer nervös över resan och lite smått nedstämt över att behöva lämna mina fina vänner och min älskade familj igen.

Har märkt att jag lite då och då får små mikro-panikångest-attacker. INTE KUL! De kommer lite då och då och jag känner för en liten stund att jag absolut inte vill åka och att min kommande resa är ett misstag, så jag får hela tiden kämpa lite smått mot mina olika sidor. Ena sidan säger ÅK INTE!, andra sidan säger ÅK! Och i mitten finns jag och känner ångest, nervositet, glädje, sorg och ja allt annat man kan tänkas känna. Det är jobbigt och jag trodde inte att jag skulle känna såhär igen... Men jaa jag hade fel tydligen.

Har träffat alla mina fina vänner nu, förutom Petronella som jag ska träffa nästa vecka tror jag! Kommer bli toppen att se henne igen! :D

Aja, jag hoppas att dessa små attacker försvinner snart och jag blir mer nervös på ett positivt sätt än ett negativt! :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

PRECIS så känner jag med !!

Igår va jag SUPER TAGGAD på allt ång USA, idag är jag helt nere .... usch vill inte men samtidigt som jag vill lixom...

Men men vi kommer iaf inte ångra oss ;D



KRAM

2010-12-29 @ 20:09:37
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/
Postat av: Johanna

jaaa :// usch har kännt så jätte mycket på sista tiden :(( idag har jag gråtit 2 ggr :/ men om man vänder på de ¨å säger att man inte fick åka till usa av nån konstig andledning så skulle jag bli helt förstörd för detta är min dröm, men de är jobbigt ....

USCH nara 2 veckor kvar ...



JAA men precis, vi kommer ALDRIG ångra oss <3



SES SNART :DDDDDDD

2010-12-29 @ 22:55:36
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du, jag känner samma ! Har små stunder av tvivel emellanåt. Och det är superjobbigt verkligen :/

Men eftersom man lämnar allt man någonsin kännt till och alla man älskar tror jag inte det är mer än normalt att känna så här ibland (:

Wow, du åker verkligen snart :D Jag håller tummarna, det vet du (:

Kramis

2010-12-30 @ 11:01:27
URL: http://emeliegoesaupair.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaa precis, de är jobbigt nu...

Tog nyss fram min resväska för att börja packa men NEEE de blev inget av de haha nu står den bara öppen helt tom haha.

Jaa gud då får vi ta hand om bvarandra och TAGGA :D N.Y.C kommer bli awesome :D

Jaaa de gör vi :D KRAM

2010-12-30 @ 12:25:53
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0