Visumet min vän

ÄNTLIGEN KLAR MED VISUMET!!
Måste säga att jag trodde att det skulle vara SÅÅÅ mycket jobbigare än vad det var. Det jobbigaste är när det kommer frågor med nästan självklara svar, det är då jag tvekar och får panik och känner att jag måste ha hjälp på DIREKTEN! Och vad gör man då? Om man måste ha hjälp på direkten? Jo då går man in på kära facebook och ber någon snäll själ om hjälp oich så får man hjälpen man behöver! måste säga, vi au pairer vi e väl en stor familj i sig eller hur? hahahah fy vad fjantigt det lät, det är det ju också, men egentligen så stämmer det väl kanske lite, bara lite :P Blev i allafall klar med visumet på 2 timmar!

GOOD JOB CASSANDRA! Detta ska jag fira med att gå och lägga mig nu, usch är som vanligt dödligt trött...När ska jetlaggen gå uuuur?!?!?!

Kommentarer
Postat av: malin

nej precis, alltså ska man se förjävlig ut ;D det är meningen :DDD

2010-12-26 @ 21:41:48
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: sofia

Jetlaggen går ur när du vänder dygnet rätt och sover längre, och är uppe längre på kvällen varje dag ;) Det sker ju inte automatiskt :P

2010-12-26 @ 22:20:45
Postat av: malin

säger hon som bott i värmen i 5 månader ;)

2010-12-29 @ 16:49:56
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0