onsdag vilket betyder snart fredag!

Redan onsdag alltså gud vad veckorna bara flyger iväg och jag klagar absolut inte!!
Har ju faktiskt två praktikdagar i veckan så mina veckor går väldigt väldigt snabbt! SKÖNT!
I morgon är det studentfest = roligt! Temat är cowboys VS indianer, jag ska vara någon halv cowgirl, kan man säga, alltså inte helt utklädd, haha har inte utrustningen ;) men det ska bli roligt i allfall!! jaja slut på det nu äver till lite au pair snack!!

Igår kom en av mina childcare referenser över och fixade ihop pappret, det gick hur bra som helst och det blev många fina barntimmar jag kan fylla i, vilket är bra! Idag fick jag också min sista character referens så nu e de referenserna klara så det ända jag väntar på nu för till fället är en ynka liten barn referens, eller tror jag!
Jag har gort klart allt på min application och brevet är klart så sen när jag får in den sista barn referensen är jag klar för intervju! det känns helt sjukt faktiskt! men igår dök det upp ett litet smaskigt erbjuidande som jag också nappat lite på så ja vi får se hur allt blir til slut. Något jag kan säga är att min sommar/höst kommer bli super bra!
Hur går det för alla er andra blivande au pairer då? Har läst att några har blivit godkända och fått matcher vilket är as kul att läsa så grattis till er!! :D ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Ja alltså tiden går sjukt fort. :) Snart kommer det väl vara mars. och om det ska gå lika segt nu så kommer jag väl inte komma iväg i mars heller. För fortfarande har ingen familj hört av sig. :/ Jag hoppas att jag i alla fall har liite information om familjen innan dom ringer så jag vet vad dom heter m.m. Men det är som du säger, det är säkert vanligt att dom bara kastar sig till telefonen och ringer på en gång. :P Och ett litet childcare papper är ju inte mycket. :)

Vad roligt! :) Får man fråga vad det är för andra planer du ahr på lut? :)

Kramar

2010-02-03 @ 23:10:00
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: malin

då är du på samma som mig, har också en eeeenda referens kvar, har väntat TRE veckor nu på den "/

2010-02-05 @ 17:17:04
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Ja jag tycker också att det gick ovanligt snabbt. Fast familjer som vill ha au pairer i mars då jag helst vill åka kanske börjar bli lite desperata och letar för fullt. :P Men samtidigt så verkar det inte som om min familj bara har tagit vem som helst, för just nu känner det som om den här familjen skulle passa mig väldigt bra, bortsett från friluftslivet då. :P

Tack så mycket! :) Jag kan behöva lite lycka till min engelska. :P



Du ska väl på intervju snart? I början av mars va? Om jag minns rätt? Så då kommer ju du också igång alldelse snart. :D



Åh vad roligt! :D Det är ju värsta chansen att få åka till malaysia ju. :) Och du måste ju inte stanna ett helt år där va? Precis, USA finns ju alltid kvar. Medans du kanske inte precis skulle åka till malaysia om inte din kompis bodde där just nu. Och om du åker till malaysia så får du ju ännu mera jätte bra barnerfarenheter till USA. :)

Ja, du får tänka på det lite. :) Men det låter väldigt roligt att få åka till malaysia. :)

2010-02-06 @ 00:57:09
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjenis! Vill du tjäna pengar på din blogg? :) Gå in på min blogg för tips, det handlar alltså om annonsörer osv, Vi kan hjälpas åt! :) Behöver så många som möjligt, och det gör så vi tjänar mera. Tjänar ungefär 5000-10.000 i mån! Så utan tvekan, hör av dig, ni andra också. Mvh Caroline

2010-02-07 @ 19:43:02
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/
Postat av: j ♥

♥ Hejsan! ♥

Är du sugen på att shoppa loss, Riktigt B-I-L-L-I-G-T?!

Då har du kommit rätt.

I min bloppis har jag rea, varje dag ! Och jag säljer allt mellan himmel och jord.



Bland annat:



*LÖSHÅR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER

*OANVÄNDA LÄCKA PUMPS

*MASSOR MED SKOR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*VÄSKOR

*LARS WINNERBÄCK SKIVOR



M.M



(Vill du ej ha reklam ber jag om ursäkt över detta och ber dig bara ta bort det.)



Men kika gärna in, du kommer INTE bli besviken.



♥ KramKram ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-02-08 @ 11:20:44
URL: http://enbbloppis.blogg.se/
Postat av: Raymondkajsa

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-07-07 @ 14:16:41
URL: http://raymondkajsa.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0