4 dagar kvar nu!

I morgon e det fyra dagar kvar tills jag åker till Malaysia i 4 månader, det ska bli så sjuukt roligt, spänannde och skönt att bara åka!! Och eftersom att jag åker snart så kanske man ska börja tänka på vad man ska ha med sig, och vad fan ska jag ha med mig? kläder såklart,(hoppas verkligen jag kan behärksa mig och inte ta med hela garderoben), men sen liksom, vad ska jag ha med? mindator och mobil ochpengar, sen vet jag inte mer. Lite små saker kanske, foton på mina älsade älskade vänner SÅKLART.

Är lite stressad över packningen som sagt så jag kommer säkert sitta på torsdag kväll och paka ner allt i sista sekund, men det funkar ju också bara man får med sig allt så är det ju lugnt ;) Fick faktiskt en resväska i student present och den e AS FIN!! :D röd, stor och härlig! den väskan kommer få uppleva mycket med fröken ågren det kan jag lova! ;)

nej nu måste jag fortsätta grubbla över packningn tjao!!

Kolla vad fiiin den är! :D





Kommentarer
Postat av: Emilie

Oj du åker ju verkligen snart!! :) Vad kul. Kommer du uppdatera där?



Cool väska, jag har också en ny nu, en liiila :D



Vad har du planerat att göra därborta? Resa runt eller vara på samma ställe?



Aaah, nu är det en månad kvar tills jag åker - exakt. 29 augusti åker jag. Jag har stoppat allt i mitt rum i boxar eftersom det ska renoveras om medan jag är borta. Så det är tomt. En box är med USA packning. Åh vad allt känns sjukt.



Kul att du vart på intervjun och att den gick bra :)

KRAM

2010-07-29 @ 09:11:55
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0