GODKÄND!!! Bring on the mails !!

Gick precis in på min mail och skulle kolla om något hade hänt, om något mail från, ja jag vet inte kasnke skandinaviska institutet hade trillat in, hadet det det då? ÅH JA!!!
Wihuuuu jag är nu GODKÄND, vilket då ska betyda att värdfamiljer kan se miin ansökan och kanske skicka iväg ett mail till mig för att de är intresserade!! SHIT VAD ROLIGT JAG DÖÖÖR!!

HAHA jag vet en person som inte kommer kunna somna ikväll och någon som kommer sita fastklistrad framför datorn! haha JAG!!

Jaa nu händer verkligen allting på samma gång emn det gör inget! ag gillar deet!!!
Även fast jag e sååå otroligt glad nu att jag e godkänd och att jag faktiskt flyttar i morgon för 4-5 månader så är jag ite sorgsen. Hade ett litet avsked idag med mina bästa bästa vänner, petronella och hedvig. USCH!
Först åkte vi till MAX oxh åt för vi var hungriga och då sa ingen någonting om att vi ska dra från varandra, haha vi ville nog undvika det bland allt folk. Efter mätta magar åkte vi till petronella, och ja då kom det. gråten alltså.
Fick ett hur gulligt fotoalbum av hedvig som hon hade gjort till oss med massor av fina bilder och minnen och när jag slog upp första sidan brast det, jag är verkligen en sucker, gråter för allting, haha. Hade en liten mysig timme där tills petronella skulle till jobbet, jobbigt då var det dags för hej då då, och gräten kommer tillbaka såklart!! usch åkte hem och så handlade lite nödvändiga saker och sen gick jag in till klädkammarn och kertstin och lämnade en blomma till dem som ett tack för att de är så himla gulliga och helt enkelt as bra!! Sa hej då till kerstin och åkte hem till mig och då skulle hej då nr 3 äga rum, alltså hedvig. JOBBIGT!! haha jag ville inte gå in och hedvig ville inte åka så vi satt där i bilen i spö regn och pratde om allt möjligt, det sista vi pratade om innan hej då "time" var att vi rabblade upp massor av amerikanska kill namn i alfabetisk ordning, hahah herregud jag har verkligen ingen aning varför men så blev det! haha älskar dessa två människor enormt och jag kommer sakna ihjäl mig efter dom!!

Nu ska jag äta, plugga, packa klart(!!), ta bort nagellacket och tänka! hoppas ni haft en bra dag i regnet! det har jag!! :D


Hedvig - Cassandra - Petronella
I <3 U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0