Intervju i morgon Torsdag

Det känns som att jag har hållt på med min ansökan huuuur länge som helst! När jag tror att det är klart och att jag inte har missat något så sitter det ändå en liten gul postit lap på min au pair sida som säger att jag måste ändra eller lägga till något. AH! blir ju galen, jag vill bara vara klar nu med den. MEN... jag har ia llafall fått n intervju tid nu! WEII! det är det ag gått och väntat på liksom, förd et känns som att efter intervjun så är man liksom ännu ännu närmare!

Så i morgon ska jag åka till stockholm och gå på den där intervjun. Jag skulle haft en tjej, men hon var tydligen på semester nu så jag får en kille, kanske inte skiljer så mycket, men jag är redan nervös för att bara gå påden och att det är en kille jag ska prata inför gör det inte precis lättare. Hm någon som kan säga vad man gör på intervjun egentligen? Vore ju trevligt, hatar att inte veta allas vad som kommer hända!! :)

Annars så är allt helt crazy hemma hos mig nu, det händer saker hela tidne och det känns som att jag inte har någon tid till något. Åker ju till Malaysia nästa fredag och jag har fortfarande massor tt fixa poch massa vänenr jag MÅSTE träffa innan dess, usch kommer sakna dem, och jag ska ju bara vara borta i ca 4-5 månader, hm undrar hur det blir sen när jag drar till USA?! haha ;) nej nu måste jag kila, som sagt, jag har MASSOR att göra!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0