Intervjun avklarad, ett STORT steg närmare!

Var som sagt på intervjun i går i stockholm och det gick ju hur bra som helst. Jag e nog en person som oroar sig äver små saker och tror att jag ska typ dö för att jag inte vet vad som ska hända. Men jag klarade det galant. Jag skulle till Munchenbryggeriet kl 2 och där bli intervjuad av min intervjuare. Han var hur trevlig som helst och det var inte så farligt som jag föreställt mig.

Fick först svara på de 260 frågorna man måste, och ja dessa frågor är ju verkligen helt puckade, haha men det får man helt enkelt stå ut med. Efter frågorna så skulle vi göra den engelsa intervjuven ochdet var väl mest den här delen jag fruktade mest. Men det gick bra hoppas jag, engelskan var inte något problem (yckte jag), han kanske tyckte jag var sämst ;) Efter det så skulle man ju betala 172 kr för polis saken, och självklart hade jag bara 200 kr med mig och han hade ingen växel sådet fick bli lite dricks till honom haha! (:
ja sen så var den slut, tog ungefär 1½ timme, och det gick riktigt fort! :)

Så nu ska jag bara vänta i typ en vecka på att bli godkänd sen så kan familjer ringa och maila mig antar jag, de kan i allafall se min profil, ochd et ska bli hur spännande som helst!! längtar verkligen tills det trillar in ett mail!! :D
Juste fick ett mail av SI igår där de sa att det är en fördel om man har en video, och jag har ju inte gjort någon så jag antar att jag får göra en liten snutt, ingen aning om vad jag ska göra eller säga, men det löser sig säkert!
Nu kallar frukosten och sen jobbet.

Efter jobbet blir det att åka in till nyköping och gå ut med bästa hedvig ch petronella, blir väl antagligen ista gången jag träffar petronella,vilket ska bli tråååkigt, men jag åker ju faktiskt om EN VECKA!! sjuuukt!!

ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-07-23 @ 12:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0