Sista dagen på Klädkammar'n!

Idag var det sista dagen jag jobbade som butiksbiträde på klädkammar'n i Trosa, som förrsten är VÄRLDENS och då menar jag VÄRLDENS bästa barnkläders butik, Åhh vi säljer så fina kläder, (okej, nu e det iof slut på vi, så jag får väl säga de) helt sjukt söta små baby kläder och allt är så underbart och man ser barn överallt och de är så gulliga och man blir bara glad av att jobba där. Mina chefer är så söta och snälla också. Trevligare människor finns nog inte, såå söta!! Kommer sakna butiken lite faktiskt, har varit där i ett år(kanske inte e så långt men för mig e det det(;) 2 gånger i veckan, och att inte jobba där länge kommer bli konstigt men men, jag har ju som sagt annat för mig nu!

Även fast det är tråkigt att det var min sista dag där så är jag överlycklig för nu börjar ju mina äventyr!! nu e det bara göra massa saker som står på listan och sen far jag!! :)

Har massor att göra, och det är inte bara att pakca utan det är massor av små saker som egentligen e helt obetydliga, så som att ta bort nagellacket, vem vill gå med ett blått utslitet nagellack hela dagarna, ja inte jag i allafall, så det är lite såna små saker. Mycket iallafall!!

Juste jag skulle logga in på mina sida på SI och möts av detta:


 


Hahah har inte riktigt haj på vad det betyder men det ser inte ut som vanligt och om det inte ser ut som vanligt är jag nöjd för då betyder det att något är pågång. Jag hoppas i allafall att jag får ett mail från Si snart som säger att jag är godkänd och kan börja med matcha med familjer!!! WIII!! kan inte längta mer alltså!! :D

Nu e det bara två dagar kvar tills jag åker, alltså på fredag runt 3 lyfter planet, haha jag har inte koll på tiden men det har de andra så det e ingen fara. Men på fredag morgon runt 9 åker jag upp till Emmeli och hennes familj i ekerö och så åker jag med dom till arlanda för att sedan sätta oss på planet och dra till bangkok och mellanlanda där, och sen vidare till kuala lumpur och hem till deras lägenhet och jag vet inte, kanske sova? kommer säker vara trött.
Men det är 2 dagar kvar som sagt och vad ska jag ta mig till och göra  dessa två dagar, som egentlige bara är en och det är i morgon.

Jag ska:

Plugga - harprecis startat två distans kurser som jag ska plugga nere i malaysia och det måste göras i morgon och på fredag.
Packa- Ja det kanske är bra att börja packa någon gång, men som jag sa i tidigare inlägg så kommer jag säkert sitta på torsdag kväll och hetsa ner allt jag har i min fiina väska.
Ladda min ipod med musiiik- Ja jag måste ju ha med mig min ipod, mendet blir så mycket roligare att ha lite ny musik och inte bara lyssna på musik från 1700talet för det var faktiskt ett tag jag uppdaterade min ipod med nya BRA låtar, så det MÅSTE göras.
Besöka jobbet i morgon- Måste ner till jobbet i morgon och lämna nyckeln till Kerstin, be henne skriva ett intyg och så måste jag ju ge en blomma såklart, hoppas jag inte glömmer köpa det. .
Träffa Hedvig och Petronella - Kommer inte träffa mina bästa på en längre tid och då måste man ju träffas inna  och säga hej då såklart. Så jag och H åker in till Nypan i morgon och hälsar på P, haha då blir det hej då på riktigt och jag LOVAR er att jag säker kommer gråta som den tönt och storgråtare jag är, men dessa vänner är värda mina tårar kan jag säga så det gör inget ;)
Träffa Emelie- ja jag måste ju träffa alla mina vänner, Emelie har jag inte sett på hur länge som helst så ett hej då till henne över en god fika som vi alltid träffas över blir utmärkt!
Småsaker- Ja gud jag måste ta bort nagellacket, om jag inte gör det kommer jag dö, jag hatar verkligen att ha gammalt nagellack!

Hm, ja jag tror det är allt, ser kanske inte så mycket ut, men det är det fasiken, packa tar ju sin lilla tid då jag måste tänka på vad jag ska ha med mig, och det kommer nog inte vara så lätt, jag skulle helst vilja packa ner hela mitt rum i väskan, men det får tyvärr inte plats, så jag får lösa det på något annat sätt!

Nu blev det ett långt långt inlägg, men men, nu ska jag dricka kaffe!! Vi hööörs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0