Best time ever!!

Hallå hallå!! hoppas ni alla hade en trevlig valborg!! Det hade i allafall jag!
Det var så sjukt roligt och herregud, har nog inte varit så lycklig på länge! bara tanken när vi stod där och skrek våra halsar hesa med ramsan: "FÖR VI SKA TA STUDENTEN, FÖR VI SKA TA STUDENTEN, FÖR VI SKA TA STUDEEENTEN, FY FAN VAD VI ÄR BRAAAA".
ojoj det blev faktisk lite känslosamt från min sida när vi var samlade hela klassen och hade sjukt roligt ihop. Vi kommer liksom fara och flyga åt alla håll och kanter om nästan bara 1 månad! jag har hela tiden tyckt att det ska bli sååå skönt och bla bla bla. men alltså oj vad jag kommer sakna klassen!! allt vi har gjort ihop i tre år kommer typ att spridas ut till pusselbitar och det kommer bli svårt att sätta ihop det igen.

Men som sagt jag är såå himla glad att jag snart atr studenten och den där ramsan stämmer ju så himla bra, för vi som tar studenten är fan SKITBRA!!

Hihi låter lite töntigt, men grattis alla som tar studenten i år, vi är så jävla grymma!!! :D



FÖRE



EFTER


Så himla roligt minne!! En nerklottrad mössan med massa roliga och gulliga meddelanden!

Kommentarer
Postat av: Elin ♫ ☮

Jag ska åka med Culture Care :) men har inte skickat in mina ansökningar än, ska göra det såfort som är klara :)

2010-05-03 @ 18:31:43
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0