England tredje gången

WIHO!! Kom hem från min tredje och lika lyckade england resa igår. Jag, Petronella och hedvig var där i en heeel vecka = LYX, och det var som vanligt helt grymt!!
Träffade vänner man sett förut och även nya härliga armekillar. Säger bara det....om ni gillar militärer, åk till COLCHESTER!!! haha alla tycker vi är helt puckade som åker till en håla utanför london istället för att åka in till london och vara där, men det är faktiskt så att Colch har blivit lite av ett semesterställe ;)
Vi har i allfall haft det grymt kul och gjort massa saker. Ska lägga in massa bilder här också inom en väldigt snarframtid, men har de flesta på facebook.

Nu när denna resa är klar längtar jag tills STUDENTEN och så vill jag ha besök från COLCHETSER!!!
Hoppas ni haft det bra i Sverige, ni har i allfall haft bättre väder än oss ;)
SE YAA

More bilder kommer!! (:


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej :) Kul att du stack till england igen! Kanske frågat dig fem miljarder gånger förut men när är det du åker till Malaysia?



Haha varsågod för den. Vet inte om det är för att jag fastnar för mer filosofiska böcker (alltså när huvudpersonen bara sådär random kan få en grymt vis tanke) eller vad det nu är men jag tycker det är intressant att refklektera över konstiga människobeteenden (till exempel varför vi måste trycka ner andra för att vi själva ska må bra... kan man verkligen må bra när man vet att man fått någon annan att må sämre? Skulle inte jag kunna i alla fall)



Självklart bryr jag mig! Du ska absolut inte bli trampad på av idiotiska kommentarer, det är du för bra för :)



Ha det så bra

kram

2010-05-25 @ 19:45:31
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :) Kul att du stack till england igen! Kanske frågat dig fem miljarder gånger förut men när är det du åker till Malaysia?



Haha varsågod för den. Vet inte om det är för att jag fastnar för mer filosofiska böcker (alltså när huvudpersonen bara sådär random kan få en grymt vis tanke) eller vad det nu är men jag tycker det är intressant att refklektera över konstiga människobeteenden (till exempel varför vi måste trycka ner andra för att vi själva ska må bra... kan man verkligen må bra när man vet att man fått någon annan att må sämre? Skulle inte jag kunna i alla fall)



Självklart bryr jag mig! Du ska absolut inte bli trampad på av idiotiska kommentarer, det är du för bra för :)



Ha det så bra

kram

2010-05-25 @ 19:45:48
Postat av: Anonym

Hej :) Kul att du stack till england igen! Kanske frågat dig fem miljarder gånger förut men när är det du åker till Malaysia?



Haha varsågod för den. Vet inte om det är för att jag fastnar för mer filosofiska böcker (alltså när huvudpersonen bara sådär random kan få en grymt vis tanke) eller vad det nu är men jag tycker det är intressant att refklektera över konstiga människobeteenden (till exempel varför vi måste trycka ner andra för att vi själva ska må bra... kan man verkligen må bra när man vet att man fått någon annan att må sämre? Skulle inte jag kunna i alla fall)



Självklart bryr jag mig! Du ska absolut inte bli trampad på av idiotiska kommentarer, det är du för bra för :)



Ha det så bra

kram

2010-05-25 @ 19:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0