Vad har jag gett mig in på??

Härligt att denna helgen är över nu. Usch har pluggat som en liten idiot hela fredagkvällen, lördageftermiddag + kväll och hela söndags eftermiddagen, och nu får det räcka!! Har så himla mycket nu känns det som, men det konstiga är att förra fredagen så vart jag klar med allt....trodde jag. Har stora inlämningsuppgifter att lämna in och prov och bla bla bla. MEN som tur är tar jag en veckas semester nu i skolstressen, känner att jag är vääärd det! haha kanske inte men men. Så imorgon åker jag och två av mina bästa kompisar tillbaka till england en TREDJE gång och ska leva livet där i en vecka! fyy vad skönt att komma bort från all skolstress och detta väder. Hoppas det blir bättre väder i england bara.

Så i morgon åker jag och kommer hem på tisdag nästa vecka, och jag kommer tyvärr inte ha något internet, vilket suger, men jag lovar att skriva en liten englands uppdatering när jag kommer hem, så får ni reda på då hur jag har haft det!!

HAHA juste nu kommer vi till förklaringen bakom min vackra lilla rubrik!!
Det är nämnligen såhär att jag spelar fotboll och innebandy, men inte i ett riktigt lag, vi spelar för skojs skull och är tjejer/kvinnor i åldrar mellan 17-45 år. haha jag spelar med min mamma till exempel, så ni kan ju tänka er. I allfall så spelar vi fotbollen på en fotbollsplan i västerljung som är en liite liten håla i trosa kommun, och västerljung har en idrottsförening och de vill jätte gärna att vi ska börja spela hos dom, men vi har inte velat efterosm at vi bara spelar för skojs skul. (Okej förlåt jag drar ut på det heela!! )

Okej varje år anordnas trosa stdslopp som faktiskt är ganksa så stort, det drar massa folk, tusentals och det är skitorligt. Nu kommer det roliga!!!! Beredda??

JAG SKA VARA KRANSKULLAN!!! haha jag ska ha på mig sverigedräkten eller vad den nu heter och krans på huvudet och springa efter 1;an och kasta en krans kring halsen på den!! haha

Så himla komiskt herregud detta trodde jag inte, men nu tackade jag jag i allafall och det ska bli roligt!! Liiite pinsamt då det är såå pass mycket folk som kommer se mig, men vad fan skit samma!! haha nej nu ska jag sluta, jag skriver aldeles för mycket!! hoppas ni fattade åtminstonde en mening av vad ajg sa ;) haha hadet så braa!!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, vad kul! :P

2010-05-10 @ 23:43:55
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: johanna

2010-07-02 @ 03:31:15
URL: http://jqinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0