Inte sammanhängande at all

Varnar för ett icke sammanhängande inlägg...Enjoy!

Ikväll ska vi ut, det var ett tag sen sist och eftersom att vi bara har 4 helger nu att ta vara på så tänkte vi att vi ska göra det vi är bäst på! nämnligen att dansa as fult och ha svin roligt! :D

Fick svar från ett dagis i trosa idag också. Jag hade frågat om jag kunde praktisera hos dem, med barn mellan 1-3 år, när jag kommer hem för att få mer barnerfarenhet. Japp det fick jag så gärna och jag är välkommen dit! Vi får se hur jag gör, om jag skulle matcha med en familj nu så behövs ddet ju faktiskt inte, men annars så ja jag funderar på det! vi får helt enketl seeee!! :D

Skulle förresten färga mitt hår nu innan, för att jag verkligen inte längre ville ha det jag hade då det var huuuur tråkigt och dassigt som helst, så jag köpte brun hårfärg och hur ser mitt hår ut just nu? Det är typ SVART och skiftar i GRÖNT!!!!! jag ser ut som jag vet inte vad, usch usch usch!! men ikväll får jag helt enkelt gå ut såhär, det finns inget jag kan göra liksom! BLÄÄ!!

Har inget annat att skriva om så skyfflar in några bilder... nya och oj så gamla!


typ världens fetaste, största och äckligaste gräshoppa!! UUU, väldigt äcklig!!


Vet inte hur ni har det hemma i Sverige men här är det sånt här väder och typ 30grader! kul att komma hem om 3 veckor och känna av den kanske 40 graders skillnaden om ni har minus 10. Hoppas det är varmare, jag kommer dööö av kyla!


och så en oldie, tagen i 8:an, jag och en kompis klädde ut mig till olika saker, här skulle jag föreställa emo, vet inte om jag lyckades så bra ;P På första bilden ser min hand heelt vriden ut, och på andra bilden så petar jag inte I näsan, bara så ni vet!

Ganska tråkigt inlägg, men såna finns det tyvärr :)Hoppas ni får en bra heelg!

Kommentarer
Postat av: Sofia

inga av dina inlägg är tråkiga! <3 Skriv så ofta du kan. :)

2010-11-26 @ 18:42:41
Postat av: Madde

Hur gick det med match 19?=)

2010-11-26 @ 23:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0