A tangled story

Idag var vi på bio igen!! älskar att gå på bio härdå det är så billigt och bra för plånboken! Vi bestämde oss för att se Rapunzel, A tangled story i 3D. Vi har länge velat se den och nu var det dags!! Filmen är ju animerad och den var sååå himla bra! så gullig och helt underbar! ska definitivt köpa den när den kommer ut! Så himla sevärd film även fast man är 19 år kan jag säga er! Det singlade några tårar ner för min kind som alltid..hehe. En sak som verkligen suger med bio här i malaysia är att de har så kaaaallllt! seriöst de har typ världens turbo AC där inne s det känns som att det är minusgrader, helt otroligt, man sitter och hackar tänder, så kallt e det!! SJUKT! Vissa sitter i T-shirt medans jag och emmeli har tjocktröjor och jeans herregud!! haha en sak jag inte riktigt fattar är hur både jag och Emmeli kan tycka att animerade killar är snygga? Han som var med denna filmen var skit snygg för tusan och han eanimerad! haha lite puckat sådär, men men jag lovar att vi inte e dem ända som tycker så, eller? ;)

Filmen var grym och alla borde se deen!! :D




I morgon blir det upp tidigt (JOBBIGT) för att åka till Lucia träning, herre, vad roligt det ska bli......

Juste, ska berätta hur det går med michigan familjen, men orkar verkigen inte göra det nu så ni får kika in här i morgon då skrivr jag om vad som häänt! :D
God natt från Malaysia!


Ser väldigt miserabel ut på bilden, men det är vad ag är också, arg över att mitt hår ser ut som SKIT!
GRÅTT-SVART-GRÖNT-FULT-BLÄ-måste färga igen-SNART!



Kommentarer
Postat av: Frida

Det var inte alls fuuult :) Skitfint!

2010-11-28 @ 05:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0