Back "HOME"

Är tillbaka i KL nu, kom hem idag runt 2, tråkigt att lämna borneo men ändå skönt att komma hem, hatar att leva i en resväska hela tiden. Har hållt på hela dagen idag med att lägga in bilder på datron, valt ut bilder, kollat mail, fb, bloglovin m.m. känns lite bättre nu måste jag säga, har blivit uppdaterad om vad som hänt här och var den senaste veckan, skönt! Håller just nu på att ladda upp bilder på facebook, så om ni vill se bilder KOLLA DÄR!! Kommer lägga upp några bilder och någon video här också, men inte just nu, orkar inte, ska också skriva lite mer ingående om vår härliga tripp snart, gör det kanske senare eller i morgon.

Hela denna veckan har jag inte fått en enda mactnning men så fick jag en i natt(min tid), wihuu!! kul! Berättar mer om den senare! skriver ett inlägg då! Nu ska jag fortsätta med mina bilder! :D


Ett litet smakprov från ön Lankayan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0