Det jag trodde...

Orkade verkligen inte vänta längre på att D.C mamman skulle svara, så jag skrev igen till henne och frågade om hon ville prata med mig eller inte. Fick svar att Hej ja du var på vår lista men vi har tyvärr valt att matcha med en annan tjej, hon har varit lärare och bla bla bla... Så det var ju som jag trodde, vilket suger.

Det sämsta är att jag har haft 17 matchningar och av alla dessa så har jag bara kännt den där känslan man ska ha med 2 stycken! Och de familjerna var den här och den där i Annapolis, Maryland, men båda tackade nej till mig vilket känns bajs verkligen. Familjerna jag vill ha vill inte ha mig, de familjer jag inte vill ha, vill ha mig... Kul snart är jag uppe i 20 matchningar...Vi får se hur detta går egentligen..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Fan vad tråkigt, alltid ska de va nåt i vägen :P håller tummarna för dig :)

2010-11-18 @ 14:43:58
Postat av: Anonym

Guud vad synd!!!!! :( Den verkade så bra. Men du skulle inte kunna tänka dig att ta en tidigare och sen åka hem över jul? Fanns ju massor som ville ha dig i December redan som verkade super bra!!!!



Annars lovar jag att det kommer en snart!! :)

2010-11-18 @ 15:44:20
Postat av: Emelie

Nää, det var inte schysst gjort av värdmamman :(

Jag håller tummarna för dig (: Jag tror att lyckan vänder snart.

2010-11-19 @ 10:18:23
Postat av: Jenny

Åh :( Synd! Jag vet hur du känner, så var det för mig med. De jag kände "YES!" så tackade de nej till mig och tvärtom men det kommer tillslut!! Jag hoppas du hittar en fantastisk familj snaart! Ska hålla tummarna!

2010-11-19 @ 13:33:47
URL: http://jenny-i-philly.blogspot.com/
Postat av: Matilda

Det kommer komma en superbra när du som minst anar det! :)



Förresten, au-pair listan, kan du uppdatera mig på den? Ska då till: Concord, MA

När: Januari



Nu håller jag tummarna för dig också Cassandra!!

2010-11-20 @ 03:18:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0