Doughnuts and crying

Tag sen sist kände jag...hehe men här kommer en liten update om vad jag och Emm hållit på med.

I fredags så vart det utgång igen, det har blivit lite av en tradition att gå ut varje fredag. Det är mycket folk, inte för mycket inte för lite, utan bra och det är kuuul! Så tog taxi som vanligt runt 11 och åkte in till Reggae bar och tog en drink, kom lite tidigt då det var väldigt tomt på folk, men vid 12-halv 1 så kom det fler och fler så det blev lite roligare. Dansade som galningar eller ngåot som vanligt, och det är alltid lika roligt! skulle vilja se hur vi två ser ut när vi dansar egentligen, lovar att det ser roligt och helt puckat ut, men who cares? Inte vi! Hellre att man dansar och har kul och kanske ser lite ful ut än att stå och bitch blicka andra tjejer och stå och pressa i ett hörn och tro att man e så snygg liksom, så ....

Efter reggae bar blev det et snabbt besök till 7/11 för lite vatten, man blir otroligt törstig av allt dansade kan jag säga och det var anledning till att vi köpte vatten, inget annat;) När vi går dit följer 2 killar efter oss, sen när vi kommer ut från 7/11 så sätter vi oss på en mur för att andas lite, killarna kommer fram och börja snacka på som tusan, vi sitter där och försöker dissa dem, det gick sådär, de frågar hur gamla vi var, de var tydligen 22 och 24, tror jag och Emmelii sa att hon var 20 och de gissade på att jag var 21? 24? 26? 30? Tillslut sa jag, nej jag är faktiskt 23, aha sa dem, haha jag ser ut som en 12 åring och de går på att jag e 23 sååå fulla var dem... Sen åkte vi hem och sooov!

Lördag bestämde vi oss för att åka in till Time Square och kolla runt lite. Jah köpte faktiskt min första julklapp! YAY!!Det blev min systers julklapp som fick äran att bli köpt först, kan icke säga vad det är eftersom att hon läser här ;) Köpte även en kort-ljusgrå-tunn-kind-of-kavaj, 15 ringit kostde den haha tyckte jag kunde unna mig den! ;)

När vi kollat klart i butikerna så vart i hungriga och vart är ett bättre ställe att stilla sin hunger på än på Krispy kreme??? Har aldrig fikat där förut så det var roligt att testa på!! och det var absolut inte den sista gången jag går dit!! fy tuuuuusan vad goda munkar det har där!! WIHO! Så för mig och emmeli blev det två munkar var och en varm choklad, MUMS! Då kanske ni tänker oj vilka tjockisar, haha då vet ni inte sp mkt om oss eller om mig, jag har en väldigt bra förmåga att inte gå upp i vikt, hur mycket jag än äter så ser jag likadan ut! Det ni! Så de 2 munkarna och varma chokladen satt fint i magen och om jag ska vara ärlig kunde jag äta 1 munk till! haha sååå gott!!

Pratade också med min syster på skype igår en timme eller så, trevligt! :)
Idag söndag har vi inte gjort så mycket, satte oss framför TV och kollade på EMA med en påsemorötter! haha alltid lika gott! :P Sen så var vi nyss nere vid poolen efter middagen. Det blixtrar, åskar och regnar så det är ju det bästa pool vädret haha^^ satte på oss bikinin, shorts, T'shirt och strumpor och hoppade ner i poolen och blev barn igen hahaha :P Ikväll blir det nog film, man blir faktiskt lite seg att bada i en timme så det ska bli skönt att ta det lugntt ;P

En rolig sak som hände under helgen är att jag fick ett jobb hemma i trosa!! :D  kommer ju hem från KL den 20 december och åker till USA tidigast den 20 januari och under denna månad så kommer jag jobba som typ personlig assistens! WIHO!! är sjukt glad, man kan ju inte få nog av pengar, ska bli spännande att se hur det är att jobba som det! :)
Hoppas er helg varit braa!!


Emm och mitt! :D


Sååå gooda!


Den godaste varma chokladen ever! Smakade som smält, varm choklad glass!! Såååå god! :D
2 munkar och denna kopp med varm choklad kostade 15 ringit typ 35 spänn!!!  SJUUUKT!


Poolattack!! :D

SEE YA!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Fan vad goda munkarna å chokladen såg ut å va:)

2010-11-18 @ 14:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0