Hi Cassandra

Mailade ju till michigan mamman i onsdags och igår förmiddag hade jag fortfarande inte fått svar, så då skickade jag mitt svar igen till henne och strax efter så fick jag ett svar av henne! Hon skrev att hon hade jobbat så mycket dessa dagar så hon hade inte hunnit att svara på mitt svar. Men hon skrev i allafall att eftersom att deras "nuvarande" au pair ska åka hem av personliga skäl så behöver dem en au pair ganska så snabbt, så nu letar dem först och främst efter au pairer som är i USA nu typ i rematch. Men hon frågade när jag tidigast kunde komma och jag sa att absolut tidigast jag kan komma är den 10 januari, om ens det, då jag kommer till Sverige den 21 december. Det är väl mest tiden som kämpar emot just nu för familjen verkar jätte gullig och snäll! Barnen är såå söta, blonda små kids!
Så jag skickade tillbaka ett svar till henne och jag tror att hon kommer svara antingen idag eller imorgon USA tid!

Så vi får seeee hur detta gåår!! Om det icke blir denna familjen så hoppas jag på nästa! Både Emelie och jag är snart uppe i 20 matchningar och vi känner att den 20:e matchningen borde vara den rätta! haha så to be continued.... :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Naw, vad sött att jag omnämns i din blogg :D

2010-11-29 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0