Last night with Cass and Emm

Igår var en helt sjuuuuk kväll verkligen! Helt otrolig.

Vi fixade oss i ordning vid halv 10 kanske och vid halv 11 - 11 så gick vi ner på gatan för att ta en taxi, efter att vi kört runt inne i KLCC så fattar både jag och Emm att taxi chauffören inte har någon aning om vart han ska. Vi försöker få honom att förstå att vi ska till reggae bar Chungkat (vet ofrtfarande inte hur det stavas?), AHA säger han och svänger lite åt höger och lite åtvänster så är vi framme efter typ 25 min istället för 15..suck..

Gick in, fick en drink och satte oss och pratade lite, satte oss på heelt fel ställe då vi satte oss precis under AC som sprutade ut kyla så enligt mig har vi nu varit med om istiden, usch vad vi frös, så vi gick upp och ut på balkongen för att värma oss. Varma och glada gick vi in för att försöka äga lite på dansgolvet, och ja självklart gjorde vi det..haha enligt oss själva dårå, de som såg oss måste trott vi var knäppa för vi hoppade, snurrade, slänge med armar och ben överallt och ja vet inte hur vi såg ut, men vi brydde oss fakiskt inte, vi hade skit roligt!!

En sak som är jobbig här är vissa killar. Killar som är aldeles för mycket och som siktar in sig på ett offer (tjej) som dansar och sen bestämmer sig för att han SKA dansa med offret även om den inte vill, japp såna hatar jag.. Igår fanns det flera stycken run omkring oss, fick inte en sekund fri. Vi försökte dansa på de ställen där det danns mycket plats då vi tar lite större plats när vi dansar haha, men efter 20 sekunder är det smockat, jag skojar verkligen inte, det är ssmockat med killar runt en som drar i en, ropar på en, tittar på en och att de håller på och dra i en, ja det klarar jag inte av.

En kille tog tag i min arm, verkligen klämde så det gjorde as ont, jag säger att han ska släppa och ger han min BB (haha Bitch blick) han släpper och sen tar han tag igen, ännu hårdare, en vakt säger till honom att back off, han slöpper och jag ser inte mer av honom sen, skönt, ville helst slå honom faktskt. Jag må vara tunn och liten utöver att jag ärlång såklart, men jag är INGEN trasdocka som man kan slänga runt på eller bestämma över.

En annan kille kom fram och ville dansa lite med Emmeli, bara vanligt. Sen kommer han tillbaka en stund senare och vill dansa med henne igen då vi håller på och tönt dansar, och då typ pressar han sig emellan mig och Emmeli och ger mig en blick som säger "HA! du ska inte få dansa med din kompisa inte, nananana" verkligen retades typ, jag blev sur då han gjorde så flera gånger om sen, bara kom emellan och drog bort med Emm från mig, jag säger till Emm att om han inte drar så slår jag honom, okej säger hon och försöker gå bort fron honom, han försvinner, han kommer tillbaka och då står ajg återigen bredvid och tittar på hur mongo han egentligen är, går fram till Emm och han och knuffar undan honom, han undrade säker vad jag höll på med och vad mitt problem var men han fick då smaka på min BB, HA! Din loser dra här ifrån ville jag säga, unde resten av kvällen störde han inte oss något mer! SKÖNT!  

Åkte hem runt 3 och jag tror vi somnade runt halv 5, kanske vid 4. Kvällen var verkligen super kul och vi dansade som aldrig förr och det är sååå skönt att man kan se helt mongo ut på dansgolvet, jag menar ingen känner oss, eller jo jag tror folk börjar känna igen oss där men ändå! om 5 veckor är jag i Sverige igen och kommer ALDRIG mer se dessa männsikor igen och då får man se konstig ut! Hellre att man dansar konstigt och har sjukt kul än att åma sig och hålla på. :D

"Puss och kram vi ses på stan" - Emelie Skorpan Bergman <3








Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är så söt :D längtar tills vi ses :)

2010-11-18 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0