Laughing our asses off

I söndags så hade vi inte så mycket att göra så vi bestämde oss för att gå på bio igen. Denna gången blev det You Again. Den filmen var riktigt bra enligt mig, gillar söta, romantiska komedier så mig passade den perfekt! Kommer inte ihåg vad vi gjorde i måndags förutom att vi tränade en liten stund. Det blev tråkigt efter ett tag då maskinerna inte fungerade, så efter typ 20 min så hoppade vi runt inne i salen istället, mycket roligt det också, och liiite jobbigt ;) I går så pluggade vi som satan, Emmeli blev klar med två uppgifter så det var GREAT! Pluggade från typ 10-17 och sen gick vi ner till gymmet och höll på i ungefär en timme. Upp från gymmet, in i duschen, ut i köket och hämta middag, in i Emmelis rum och äta middag framför vänner och sen skjutsade lena oss till Anna. Vi hoppade in i Annas bil och vi tre åkte mot lucia-träningen! WIHOOO!! hahah så himla rooligt. Anna är grym på att köra så det gick snabbt och vi hittade fram direkt, eller ja nästan i allafall. Anna hade fått en vägbeskrivning som sa att Pia (Hon vi skulle ha träningen hos) bodde på en väg och hus nummer 17. Vi kommer fram till vägen och parkerar bilen framför hus nummer 17. Vi går till grinden och vi frågar portvakten om Signell bor här? Ja säger an och släpper in oss. ytterdörren öppnas av ett hembiträde tror jag och hon släpper in oss, vi tar av oss skorna och jag tittar mig runt och så går vi in i vardagsrummet och då kommer en tjej i typ 15 års åldern som anna inte känner igen, och då slår det henne att vi är i heeeelt fel hus. Förlåt säger vi och tar snabbt som attan på oss skorna och små springer skrattandes därifrån. Herregud vad pinsamt det var, men såååå roligt! hahah

I allafall så hittar vi tillslut till Pias hus och vi blir insläppta, vi var de första som var där och så börjar vi prata lite och både jag och Emmeli känner att what the hell har vi gett oss in på. De snackar om noter, sopraner, tenorer, fyrstämmigt, ackapella och jag vet inte vad! Fick lite smått panik då jag inte har den blekaste aning om vad allt det där är. Jag kan ingenting m noter och jag kan verkligen inte sjunga! Så jag kände mig lite felplacerad.

Vi var typ 8 stycken totalt och så gick vi in i ett rum och så skulle vi börja sjunga. och ni vet när man absolut inte ska skratta typ som på när någon gör en redovisning, när det är tyst i ett rum osv, jaa detta var en av de tillfällena. Det kändes verkligen som att alla hade stenkoll på vad de gjorde och Anna och Alice är ju jätte bra på att sjunga och så kommer jag och Emmeli där och inte kan ett piss och ska försöka sjunga någorlunda bra med konstiga versioner av de vanligaste jullåtarna, jaa ni kan ju fatta hur mycket vi skrattade. Heeelt otroligt, såå jobbigt, allt jag ville vara bara att ställa mig upp för att sedan lägga mig ner på golvet och bara AS garva, men det gjorde jag ju inte, utan istället satt man och höll skrattet inne och gav ifrån sig gris ljudistället, BRA!!

Sån tur var blev det bättre senare så då sjöng vi på, men det var fortfarande pinsamt då det kändes som att jag typ förstörde allting medmin röst. haha. Jaja nog om det.

Efter sång-skratt-saken så åkte vi hem till Anna för jag skulle se hur hon bodde, och det var jätte fint. Inne på annas rum satte emmeli och anna på sig en halloween mask som såg så otroligt äcklig och äkta ut och så höll de på och fjanta sig och ÄNTLIGEN kunde man lägga sig ner och bara AS garva och det var precis vad vi gjorde! herregud så vi skrattade och vi hade så jävla roligt!! haha tack tack tack ör det!!

Idag ska vi fortsätta plugga och sen vet jag inte :) vi får se hekt enkelt :D ha det braa!

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA, bästa lucia träningen och 'efter-skratt' haha. men guudd, nu gäller det bara att inte garva igäl sig när vi står där framför alla! haha, detta kommer blir intresant. (to be continued...) ;) tänkte också att du kanske ville få lite mer gott skratt ;) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=463667189233&set=a.416169064233.192362.596584233

2010-11-29 @ 15:30:31
URL: http://smallgirlbigcity.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0