Life as I know it..

Idag var en mycket aktiv dag måste jag säga, och dessa dagar som denna är otroligt sällsynta, måste skörpa oss och hitta på mer saker, lätt att man blir laaaat annars och det vill vi ju inte!

Idag iallafall gick vi upp runt 10, åt frukost, kollade på paradise hotel och några andra avsnitt av andra serier. Klockan 3 tar vi taxi in till Mid Valley för lite bio och köp av nödvändigheter! Äntligen!

Bion som vi såg var Life as we know it och jag har hört att den skulle vara väldigt bra och det var den verkligen! Den var romantisk, gullig, sorlig, rolig och ja typ allt! så himla bra film, en sån man kan se flera gånger om utan att tröttna på den! Grät såklart som en liten bebis.. Filmen är verkligen sevärd och om man inte sett den så se den! :)

Efter filmen så gick vi och handlade lite bra saker. Köpte en extern hårddisk som jag är väldigt glad över, 250 GB och den kostade 320 svenska kronor, vilket enligt mig är billigt så glad blev jag som sagt. Köpte även underkläder eftersom att det också är så billigt här! typ 40 svenska kronor för en BH, otroligt!! :D Juste hanldade hårfärg, tanken var att jag skulle bli lite ljusare men det funkade inte så bra så istället blev det typ grön-grått-ickeblont-ickebrunt-dassigt. Inte kuuul! får se vad jag ska ta mig till med trasslet!!

Ska fortsätta pilla lite med min hårddisk nu, lägga över alla mina bilder och sånt! ROLIGT! :D

Kategori

Kommentarer
Postat av: Jessica

Såg också Life as we know it igår... precis vad man behövde efter en jobbig dag! :) Så fin.

2010-11-05 @ 15:43:34
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0