Match nummer 15!

Har ju varit borta en vecka nu och då utan internet varje dag som jag är van vid. Så det betyder alltså att jag inte kunnat titta mailen stup i kvarten, vilket kan vara både bra och dåligt, hehe. Men i allafall så hade jag hoppats på att få en match till under veckan jag var borta och YES det fick jag! :)

Det här blir familij nummer 15, och jag undrar fortfarande hur många familjer jag ska gå igenom tills jag hittar den "rätta".

Den här familjen består av mamma, pappa, kille 2år och kille 4år. Familjen bor i Solon, Ohio. Vad jag tycker om ställe så vet jga inte riktigt. Man ska ju ändå gå på familjen men allt ska ju stämma, även vart man bor. Känner väl att Ohio kanske inte är en stat som många au pairer kommer till, men vad vet jag egentligen, det kanske är skit många, men det är vad jag tror. Då hm.. jag vet inte. Familjen hade heller inte skickat med något brev så jag vet inget om dem, men jag kan ju bara maila dem och be dem skicka brevet så ska nog göra det. Sen får vi se vad som händer efter det! :)
Glad är jag iallafall att jag fick en familj nu efter ett aldeles för långt uppehåll!! :)

Kommentarer
Postat av: malin

låter ju som ett par super bra månader där nere! skööööööööööönt om inte annat, att bara få slappa för en gångs skull :D



mer än thailand har jag inga planer direkt, jag sikta väl på england efter det (: och så ha jag börjat fundera på lite volontär arbete i afrika med djur och sådär, men inget spikat, är så dyrt!haha :D

2010-11-01 @ 13:12:19
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: malin

låter ju som ett par super bra månader där nere! skööööööööööönt om inte annat, att bara få slappa för en gångs skull :D



mer än thailand har jag inga planer direkt, jag sikta väl på england efter det (: och så ha jag börjat fundera på lite volontär arbete i afrika med djur och sådär, men inget spikat, är så dyrt!haha :D

2010-11-01 @ 13:12:20
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kul och höra att du matchats med en ny familj ! Hoppas nu på att allt känns bra bara (: Bättre med en halvokej matchning än ingen iaf (; Håller tummarna (:

2010-11-01 @ 13:36:12
Postat av: malin

Ja alltså, man ha varit i USA, i thailand och hej&hå, men jag ha fan inte varit i england? haha, en timme bort typ, lite dåligt, så det måste jaaag!

precis, afrika lär bli en sjuk upplevelse, en kompis jag träffade i usa gjorde de i våras, och hon berättade lite billiga resor osv (:



men nu har ni inte länge kvar i malaysia va?

2010-11-01 @ 14:50:25
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: malin

det är ju en skit serier ;D haha



Ja men tröttnar du aldrig? haha, jag känner direkt typ efter 2-3 veckor i solen att jag bara vill hem till kylan (däremot ångra man sig lika fort när man kommit hem igen) ... men ändås 4 månader i sån varme? haha :P du kanske är mer härdad än jag! haha.



klart jag ska ha kvar bloggen, kan ju inte lämna alla utanför min thailand resa ;D



och btw, jag hade en kompis som precis kom hem från Ohio (som au pair) hon trivdes suuuper, och fanns mycket au pairer i området, hon bodde typ 20 minuter utanför colombus!

2010-11-02 @ 10:37:33
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: malin

Ja precis, när jag var i Chicago var det 2 månader av hetta dagligen, saknade kylan som fan, när jag kom hem regnade det hela tiden och jag ångrade mig direkt! (människan är ju aldrig nöjd) ;D



Ja precis, familjen är viktigast, men man vill inte vara själv ändå, haha :D - pratat någe mer med dom?

2010-11-02 @ 11:42:34
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Jessica

2010-11-05 @ 15:34:37
URL: http://alittletime.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag bor i Ohio :) Många Au Pairer här, trots att man inte tror det. Solon ligger nära Cleveland = toppenstad!! Pratade du med dem?

2010-11-05 @ 15:37:02
URL: http://alittletime.blogg.se/
Postat av: Christerailin

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2012-01-20 @ 10:22:47
URL: http://christerailin.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0