Match nummer 16!

Jodå ibland så kommer det mail till min tomma inkorg, och denna gången var det ett mail från SI och från en familj på 5personer. Mamma, pappa, kille 8år, kille 11år, kille 11år. De bodde i Sctoch Plains, New Jersey.

Direkt när jag fick matchen så kände jag direkt att det inte var något för mig, kan inte riktigt veta varför, men det kändes inte som att det är denna familjen jag ska spendera ett år med, så jag tackade nej till denna.

Har fortfarande kontakt med en LCC i D.C området och hon har en familj som har en nyfödd (3 mån) som behöver en au pair i jan tror jag, vet inte så mycket detaljer, men hon skulle iallafall möta dem och prata om lite saker den 20 nov och då sa hon att hon skulle säga att jag var intresserad så jaa jag hoppas på det bääästa!! :)
Skulle nog inte skada om någon höll en tumme eller två!

När ajg evt mer kommer uppdatering såklart ;)

Kommentarer
Postat av: malin

haha eller hur, men hon är nog bara kinkig för jag skrev nånting hon inte gillade (;

KUL MED EN MATCH !!! :D då kanske det rullar på lite till snart (:

2010-11-14 @ 11:49:21
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Sara

Vore aaaaaskul om du kom hit till DC ju! :D

2010-11-15 @ 04:39:35
URL: http://saragoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0