Match nummer 17!

Jag vet inte vart jag ska ta vägen, seriöst, jag hoppas upp och ner på min stol och gör konstiga ljud, jag kan inte kontrollera mig själv nu alltså. Anledningen mina vänner är att jag precis fick en matchning i.........D.C!!!!!!!!
Närmare bestämt 15 min från downtown D.C!!!! Blev helt sjuuuk i huvudet när jag såg att jag hade fått ett mail från SI, skrollade ner snabbt för att se vart familjen bodde och vad står det jo...Washington, district of columbia!!!

Men jag är inte bara glad för platsen såklart, familjen verkarväldigt gullig, kan berätta om den.
Detär 5 personer, mamma, pappa, tjej 9år, tjej 7år och kille 6år. Barnen är jätte söta.
Mamman och pappan har ett eget företag som heter något, kommer inte ihåg vad så de jobbar så klart med det. Familjens intressen stämmer bra överns med mina, de gillar att sporta och gillar praktiskt taget all sport, precis som jag! Barnen gillar fotboll, simning, arts and crafts och att hoppa runt i trädgården typ, som sagt precis som jag!!

Au pairen får eget sovrum och badrum, TV, dator och telefon. Även tillgång till Bil. En positiv sak är också att deras nuvarande au pair har varit hos familjen i 2 år så det är ju ett gott tecken eller hur!! :D

Hade bara fått mail från SI och inte familjen, men jag mailade dem och sa att jag skulle vara intresserad av att prata med dem, frågade även när de ville ha en au pair och omde säger någongång i januari,jaa mina vänner då blir jag GLAD!!! :D

Så hoppas på det bästa nu, vem vet de kanske inte alls är så intresserade av mig, men men vi får helt enkelt seee! jag kan fortfarande inte sitta still och jag är helt mongo just nu, men jag är glad!!!!

Update:
Mamman svarade direkt på mitt mail och familjen ville ha en au pair i mid/late january!! halååå är det inte perfekt!?! :D Hon skrev också att hon gärna ville prata med mig! :) Så ska prata med henne antingen idag eller i morgon min tid....

Kanske blir jag lite för excited men även om de inte vill ha mig så känns det bra att det kom en matchning i D.C området! hur detta än slutar så är jag glaaaad! :D

Kommentarer
Postat av: Christine

wow grattis tjejen! :D :D svarar på ditt mejl på facebook såfort jag får lite tid över! :D

2010-11-15 @ 09:00:58
URL: http://-
Postat av: Cornelia

så va det precis när jag fick mail från min familj, var alldeles till mig!! Hoppas det blir denna matchen då så kan du joina gänget i DC!! :D Lycka till på skype!!

2010-11-15 @ 11:12:54
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Hoppas verkligen att det går bra!! :)

Känner också igen glädjen jag bara sprang runt och kunde inte göra något bara tänkte på mailet man precis fått :)

2010-11-15 @ 11:36:04
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Postat av: malin

fy vad nice!! jag ska hålla mina tummar (y)



jo tanken var ju så, men jag och mina abstinens fingrar klara inte av att vila ;D haha

2010-11-15 @ 12:02:23
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jaa verkligen :D Håller tummarna för dig med!! :)

2010-11-15 @ 12:05:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Emelie

Men gud vad kul Cassandra !! Denna familjen verkar passa dig som handen i handsken juh (: Jag håller mina tummar (A)

2010-11-15 @ 17:09:14
Postat av: sannaaapanannanananana

hörru skit kul!! och vet du vad , jag ska till USA i slutet av februari :D

2010-11-16 @ 19:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0