Match nummer 18!

Börjar närma sig 20 nu...

Vaknade och kollade mailen direkt, har blivit lite av en rutin för mig att alltid kolla mailen direkt när jag vaknar, hehe.. Så familj nummer 18 består av en mamma, tjej 9år och tjej 6år, de har även en hund, en katt och två fåglar. De bor i Del Mar som ligger vid stranden och nära San Diego, Californien. Om jag skulle fått den här matchen precis i början av matchningsprocessen så skulle jag vara as lycklig, för jag ville hamna i Californien och då  i San Diego, men nu vill jag helst till Östkusten, men är självklart öppen för allt!

Familjen verkade iallafall trevlig, mamman jobabde som ögondoktor på halvtid. Tjejerna är glad och spralliga och spelar piano och gitarr. Har inte pratat något med mamman då hon inte skickade ett eget mail, men jag skickade ett mail till henne och sa att jag ville prata på skype eller telefon, så vi får se om hon svarar.

Vad jag känner för denna matchen vet jag inte riktigt än, lite halvt på något vis, men som sagt vi får se om mamman svarar och om hon gör det får vi se vad som sägs och vad som händer... :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul med ytterligare en match! Du börjar bli proffs på detta!:)



Jo jag vet, man ska absolut inte ta första bästa. Jag känner inte att jag behöver hitta min familj nu med detsamma men denna familj börjar låta bättre och bättre. Fick lite wow-känsla av senaste mailet så vi ska skypa nästa vecka. Håller tummarna för att jag får matchningar tills dess så jag kan jämföra, svårt att veta i början vad som är den perfekta familjen. Jag har ingen klar bild av vad jag vill ha det, öppen för det mesta och då är det så himla svårt att avgöra. Just nu låter allt perfekt förutom barnens ålder, men det kanske är skönt att ha lite äldre barn.. Ingen aning :P

2010-11-21 @ 14:39:46
URL: http://jossansmonologue.blogg.se/
Postat av: Madde

haha jag fick precis en match från samma familj! Dock skrev hon bara lite kortfattat och sa att hon skulle skicka brevet och bilder i ett annat mejl..hmm gjorde hon så till dig med? Känns lite konstigt! Varför inte skicka direkt??

2010-12-02 @ 19:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0