Match nummer 11!

Har väntat aldeles för länge på denna matchningen känner jag! Det var 10 dagar sen min senaste matchning, och enligt mig är det väldigt länge och jag har varit väldigt otålig, så att få denna match nu kändes otroligt braa!!

Så, den 11 familjen består av mamma, pappa, kille 4½ och kille 2½, 2 katter och en hund (labrador/retriver). Familjen bor i Greenwich, Connecticut, ungefär 6 mil från NEW YORK!!

Familjen verkar väldigt gulliga. Pappan är engelsk, hans mamma är från Malaysia och han bodde i Kuala Lumpur tills han var 2 år, han jobbar inne i New York, men med vad vet jag inte. Mamman är Amerikanska och jobbar som mäklare.

Den äldsta killen går i pre school alla dagar mellan 9-12, och den lilla går på mån/ons/fre, mellan 9-11.30.

Jag skulle ha en egen bil och lite enskilt space att röra mig på, så det låter ju bra! de bodde också gångasvstånd till tåg sationen som tar en in till NY, och det låter ju ocksåå svin bra.

Något som jag gillade var att mamman har bott i Spanien ett år när hon var 21 år, och kan då lite förstå hur det är att åka hemifrån sitt land, sin familj coh sina vänner, det känns lite tryggt på något vis. Som sagt så verkar detväldigt gulliga och de tyckte det var bra att jag har bott hemifrån en längre tid. De skrev också att: "unfortunatley we're not looking for an au pair for now, we want someone in mid february", åh vad synd! eller INTE! as bra ju! datumet har ju ställt till det förut men det kan det inte göra nu vilket känns ganska så bra!!

Ska maila tillbaka till dem och se vad de säger! :)

Kommentarer
Postat av: Christine

Låter ju kanon gumman! :D GRATTIS! :)

Men om det blir den här familjen tycker jag att du ska åka den 21 februari ;) (A)

2010-10-06 @ 14:57:40
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com
Postat av: Jenny

Låter ju jättebra!! :D Hoppas det här är familjen!! Håller tummarna!! :D

2010-10-06 @ 18:33:09
URL: http://jenny-mittaventyriusa.blogspot.com/
Postat av: Rebecka

Jaa, vad kul!! :)

Hoppas det verkligen går bra!

:D

2010-10-07 @ 09:00:33
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Postat av: Christine

Du kan läsa om allt på min blogg nu :(

2010-10-07 @ 11:00:36
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0