Match nummer 13!

New Milford familjen mailade jag igår med några frågor som sagt, men de har ej svarat så får se om de kommer något i inkorgen i morgon då eller ikväll för mig! :)

Jaha då fick jag en till match aldeles nyss och jag har kommit fram till att jag får matchningar när jag minst anar det, när jag är bortrest, eller om jag inte är på au pair humör.. Varje gång har det varit så nästan, och match 12 och 13 var båda två oväntade vilket alltid är roligt, en liten överraskning. Så när jag kollade mailen nyss så låg den 13:e familjen där..

Denna familjen består av en mamma, pappa, tjej 10år, tjej 8år och kille 6år. De har inga husdjur och de bor i Oviedo Florida. Staden/samhället (vet ej) ligger nära Orlando och stränderna och tema parker, så det verkar som att de har ganska så nära till det mesta.

De berättade inte så mycket om sig själva men det jag fick reda på var att alla barnen går i skolan och att jag skulle hjälpa till på några mornar (säger man så? alltså morgon lite omvanlat så?), efter skolan och några helger. De skicade också med typ 25 bilder på dem och deras hus och lite så så det var ju trevligt att se hur de såg ut och hur det såg ut dä de bor. Mailade i allafall tillbaka med några frågor. De sa att deras au pair skulle åka hem snart och att de då ville ha en au pair i december, så vi får se vad det säger om mitt avresedatum.

Kommentarer
Postat av: systeryster

nej. Tycker inte det verkar speciellt.. haha!

Du ska känna på en GÅNG att det är rätt.

2010-10-14 @ 11:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0