Match nummer 14!

Oj oj tre familjer på tre dagar, inte dåligt! :) hoppas det fortsätter såhär! :)

Detta är den 14 familjen, och jag undrar verkligen hur många matcher jag ska få innan jag hittar den rätta!? :)
Den här familjen består av 4 personer, mamma, pappa, kille 10år, kille 4år. De hade också en hund på 1 år. De bodde i South Orange, New Jersey, ca 30 minuter med tåg från New York.

Familjen är judar och de firar då inte alla stora kristna högtider så som julen och påsken.
Familjen tyckte att jag skulle vara en bra au pair för dem för att vi hade typ samma intressen och de gillade att jag hade en lillebror på 9 år. De har bara haft en tidigare au pair som också förlängde med 6 månader.

Familjen verkade helt okej, men jag kände ändå att den här inte är något för mig. Så det blir ett nej till den här familjen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Samma matchning som jag fick ju! :)

2010-10-15 @ 12:23:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0