D.C family

Fick ju en match med en familj i D.C. Mailade dem och sa att jag var intresserad och frågade om de vile prata mer med mig. De ville dem och vi bestämde att de skulle ringa mig klockan 11 på kvällen (min tid) i måndags. Sagt och gjort, lite innan 11 ringde min mobil och jag blev skit nervös. Råkade klicka bort dem när de ringde, kände mig skit dum, men det är typiskt mig att göra så. MEn som jag hade trott så ringde de upp igen och jag fick prata med pappan. Jag blev väldigt förvånad för han lät inte alls som jag trodde att han skulle låta, och jag tyckte inte att hans utsende passade meed hasn röst, haha ja jag är lite konstig.

I allafall så pratade han på och  vi pratade om mig och hur jag har det här i Malaysia, om barnen, vad ag tyckte om saker och ting o.s.v. Vi pratade i 40 min och efter vihade pratat så undrade han om jag kunde tänka mig att prata med mamman, och ja de kunde jag, men hon var tydligen ute och lekte med barnen då så det funkade inte. Bestämde därför att de skulle maila mig en tid när hon skulle ringa, sen sa han att det var trevligt att prata med mig och så la vi på.

Sprang in till Emmelis rum och berättade alt och hör hur min mobil ringer, hoppsan de var dem igen. Svarade och då var det mamman som tyckte att vi kunde bestämma tid över telefonen istället, smart kvinna (:

Så på tisdagen klockan 10 på morgonen (min tid) så ringde mamman mig och vi pratade om typ allt verkligen, hon var hur trevlig som helt och hon frågade mig massor av saker och undrade hur det var att vara i malaysia och varför jag var här och så frågade hon lite hur jag skulle hantera vissa situationer med barnen, och jag svarade som jag tycker och hon tyckte de var väldigt bra svar. Hon satte mig på högtalar telefonen ibaldn också så att hennes man skulle höra och ja pratade lite mer.

De verakde verkligen jätte snälla och trevliga, typ perfekta fafmiljen...MEN det var något om inte riktigt stämde på min sida, något som jag inte kan sätta fingret på. Skit jobbigt eftersom att de verkade vara en så bra familj.

Gick och grubblade halva dagen på hur jag skulle göra och bestämde mig för att tacka nej till familjen. Så denna familjen blev det inte heller, men ajg är inte ledsen för det! jag vet att min familj är någonstans, de har bara lite svårt att hitta mig eller något.. Så japp det var historien om D.C familjen!! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0