Design strul

Min blogg är mongo! eller så är det jag, det funkar tydligen inte att kommentera för vissa och för vissa gård et aldeles utmärkt. Fattar inte varför men det måste ju vara så att jag har gjort något när jag fixade och trixade med den när jag skaffade en ny design senast. Så nu blir det ändring på det. Får fixa en ny design och inte håll på och pilla med saker som jag inte vet ad det är! haha så nu kommer denna bloggen se ut som skit ett litet tag, men kommer strax vara mycket finare...kan man ju hoppas. :D

juste ni som inte kunde kommentera, kan inte ni kolla om det funkar när jag byter till en standard design, bara typ kommentera så vet jaag! :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu funkar det! :D

2010-09-06 @ 12:05:32
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0