I wanna be a dancer!

I går så bestämde sig Emmeli och jag att vi skulle titta på bio. Det har trots allt gått snart 2 månader utan att vi tittat på bio en enda gång, så vi tyckte det var dags att dra igång bio-tittandet! Nu finns det verkligen massor av filmer som jag vill se men vi bestämde oss för att se Step Up 3D, och glad är jag över det.

HERREGUD vad grym film! helt otroligt bra!!!! Gillade 1 och 2:an men denna var fan sjukt cool! Alla danser var så jävla bra, alla låtar var bäst, skådespelarna var perfekta och allt var bara grymt med den filmen! Satt och bara dog genom hela över att det finns folk som kan röra sig på det sätte, helt sjukt!! Älskar Moose också, så himla sööt, han var ju med i 2:an också och han är fan bäst! sååå cola dance moves gör han!! haha

Bästa filmen på länge kan jag säga och jag hoppas att ALLA kollar på den för det är den värd! så sjutk härlig film och man blir så glad!! TITTA PÅ DEN!!

Andra filmer som kommer gå nu och som jag verkligen vill se är:

Going the Distance - med Justin Long och Drew Barrymore
Easy A - Med Tjejen som är med i Zombieland och super bad, tror jag
Charlie St'Clouds - Med Zac Efron
Wall Street - Med MIN älskade Shia !! <3

Längtar redan tills nästa gång vi ska se på bio, vilket blir snart. Är också sjukt billigt med bio här.
Kostade 36 ringit för mig och Emmeli att se filmen i 3D, vilket motsvarar ungefär 70 svenska kronor, helt sjukt, TILLSAMMANS! Läsk och cola för 18 spänn, och då large popcorn och medium cola! inte dåligt!!

Så biobesök blir det oftare nuu!!



Älskar älskar älskar!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Yaaay en till som pillar moose :) har inte sett trean an dock. Ar det samma skadisar? Har du sett streetdance 3D? Ocksa gym film :)

2010-10-03 @ 22:36:04
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0