I'm in heaven!!! :D

Åhhhh trodde att jag skulle behöva vänta tills typ november tills jag skulle få komma till himmlen, men icke!! Vampire Diaries säsong 2 har kommit ut!!!!!! eller inte hela, men nu kan man äntligen se avsnitten!! Ska kolla på det första avsnittet av såsong 2 idag!! och jag är så himla excited!!! den serien alltså, jag säger bara WOW!!!!

Den person som INTE har sett dem, borde det. Många tror säkert att dem suger och att alla överdriver när de säger at den är skit bra, vissa tror också att serien kopierar Twilight filmerna, men NEJ DET GÖR DEN INTE!! SERIEN ÄR SÅÅÅÅ MYCKET BÄTRE!! Ni måste helt enkelt se den! det är en order, ni kommer INTE ångra er.

Jag var tveksam i början när min syster visade mig serien, men nu är jag helt fast, även Emmeli som också var väldigt skeptiskt i början till den, men nu alltså, HELT FAST!! Det kommer ni också bli om ni bara ser den!!

Ahh nu måste jag lugna ner mig liiite!! hahaha


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja alltså jag får damp typ! Ja jag tror att jag verkligen vill ha den här familjen om dom vill ha mig. Dom verkar passa mig och så. :)

2010-09-10 @ 09:50:47
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha ja jag har bara sett några avsnitt av vampire diaries men det är ganska bra :P måste se resten av avsnitten också, men tycker verkligen om True Blood dock :D



Ja jag vet.. typsikt.. känns lite bättre idag dock, nu är det nya tag haha. Ska inte ge upp, men jobbigt när man får motgångar sådär. Men jag tycker efter att man har haft otur ett tag borde det komma lite tur? haha. Ja de verkar väl okej matchningen som jag har.. Det enda är att jag kan tycka att barnen är lite för små..har hellre lite äldre barn.. men skulle kunna prata med dom iaf. Får se helt enkelt..Jag hoppas att turen kommer snart. Har du nån matchning just nu? :)

2010-09-10 @ 14:04:44
URL: http://jenny-mittaventyriusa.blogspot.com
Postat av: syster

haha jag visste att emmeli också skulle fastna för VD! ;)

2010-09-11 @ 14:47:45
URL: http://nathalieagren.bloggplatsen.se
Postat av: josefine

Vampiers Diaries böckerna skrevs 1991, vilket är många år innan Twilight skrevs. Så ifall det är någon som är en kopia så är det twilight som är en "kopia" av Vampiers Diaries. Men tycker att båda är bra, har läst alla i twiligt och har läst 4a i Vampiers diaries, men har beställt 5an och 6an.

2010-09-16 @ 10:42:20
URL: http://idakristinajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0