Match nummer 6!

Okej, behövde inte vänta länge förens nästa familj trillade fint in i inkorgen. Den här familjen består av en ensamstående mamma, 39 år, kille 12 år och tjej 9 år. De bor i severna park, maryland, 15 min från annapolis, 45 min från D.C och typ 2½ timme från new york!!

Mamman verkade verklgien hel trevlig! hon sa att hon älskade min video, hm fråga mig inte varför, sen tyckte hon det var coolt att jag bor i malaysia nu då hon tidigare har bott här! haha lite coolt!! Mamman jobbar som journalist och är med i Tv, hon är typ leksaksexpert och finns med på youtube. Den här familjen känns faktikst riktigt bra, och jag tror jag ska prata med henne, hon ville verklgien prata med mig.

Problemet är att hon vill att jagska komma i typ november och det funakr inte alls för mig, så det kanske kommer vara det osm gör så att jag inte matchar emd denna familjen, vilket känns trist. :/ men jag hoppas verklgien!! :)

Håll tummarna och allt annat mankan hålla för mig nuu!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0