Match nummer 7!

Så himla typiskt, alltid när jag e borta eller inte har så bra tillgång till internet så ska det dyka upp en familj, inte för att jag klagar men det kan väl trilla in en när jag klickar in på min mail varje dag 348 gånger. Jaja, man kan inte få allt.

Så denna familjen består av 4 personer. Mamma, pappa(spansk), dotter 13 år och kille 11 år. så det är lite äldre barn vilket jag inte har något emot. Har sagt tidigare att det spelar inte så stor roll hur gamla barnen är!De har också en 4 år gammal pudel. :) De bor i en liten stad som heter Woodcliff Lake och ligger i norra New Jersey och ligger ca 30 min från New York!!

Mamman ville prata med mig i måndags eller igår, men eftersom att jag var i Singapore funkade inte det och mitt internet var puckat så jag får se vad hon svarar tillbaka på mitt mail. Antingen kommer ag säkert prata i telefon med henne i morgon eller så kanske hon har hittat någon anna, vi får se. Håller er uppdaterade i allafall! :)



Kommentarer
Postat av: AngeliiQ

Hej! Spännande blogg!

Vilken organisation ska du åka med till USA sen? :) Jag har anmält mig till aupairinamerica. Har hört att den ska vara bra! :)

/ AngeliiQ

2010-09-22 @ 13:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0