Match nummer 8!

Igår så svarade jag mamman från Woodcliff lake med ett tack, men nej tack brev. Blev ju som sagt inget med den familjen pga. dtumet bland annat. I gårkväll när jag loggade in på mailen precis innan jag skulle gå och lägga mig så hade jag fått ett mail och tänkte inte alls att det skulle vara en familj, men fel hade jag, det var en familj som var intresserad. YAY! hoppas det kommer komma fler familjer nu och att de kommer tätare eller vad man ska säga, det är så jobbigt att vänta så länge mellan matchningarna. Nog om det, nu till familjen.

Det var en familj på 5 personer. En mamma, pappa, flicka på 11, pojke på 8 (9 i okt) och flicka på 6. De hade också två hundar. De bodde i Skillman New Jersey, ca 1 timme från New york och 1 timme från Philadelphia.

Dem sa att de blev väldigt imponerade över min ansökan, hehe tror inte jag ska ta det personliigt, då de säkert skriver så till alla au pairer, men ja så skrev dem i allafall. De bodde i en nyrenoverad gammal ladugård, hm intressant och gillade att vara ute och hålla på med arts and crafts. Verkar trevliga och glada.

Skickade några frågor till dem som jag hoppas att hon kan svara på, såklart är den viktigaste frågan alltid när de vill att jagska komma, frågade lite om bil och så på fritiden och hur en arbetsdags skulle se ut oh lite sånt, hoppas på snabbt svar!! :) I'll keep you updated!! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack så mycket! :)



Vad roligt med din match :) Hoppas du får svar snart och att det går bra..

Min match bor också ca 1h utanför NYC, men norr om.. Jag hoppas verkligen att det ska bli en match mellan oss de verkar jättetrevlig och rara :)

Men vi får se..

2010-09-24 @ 12:35:14
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0