Match nummer 9!

Åh så trevligt att det börjar rulla in ännufler familjer nu! peppar, peppar, ta i trä! Fick i allafall en till match i morse när jag gick in på mailen! Hade fått två mail, ett från APIA och ett från Mamman som hon hade skrivit.
Familjen bestod av 5 personer. Mamma, pappa, pojke 7 år, pojke 5 år och flicka 3 år. Bra åldrar tycker jag, inte för stora och inte för små, lite lagom och det är bra! Familjen hade också två katter och en hund, inget fel med det! :)

De bodde i Alpharetta, Georgia och de bodde ungefär 30 minuter från Atlanta!

Familjen verkade väldigt trevliga och hade ungefär samma intressen som jag, vilket är bra! De två äldsta barnen går i skolan mellan typ 9-3 och flickan går i pre school 3 dagara iv eckan så det betyder att jag blir ledig när de är i skolan och det blir inte så intensivt kan jag tänka mig. Men det fanns såklart nackdelar också, men inte så många, den största nackdelen var att...hm kan ni gissa? Ja de ville ha en au pair direkt, för deras förra  au pair åkte hem förra veckan, och då passar väl jag inte så himla bra om jag säger så.

Skickade ett mail till mamman och berättade att jag inte kan åka förens i januari, får se vad hon skriver men antagligen, oj vad synd, lycka till eller något. Så denna familjen blir det nog inte heller.

So I keep on looking! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0