Singapore!!

Idag åker jag Emmeli och Lena till Singapore! Eftersom att jag bara har ett turist visa så får jag bara vara iMalaysia i 3 månader, lagligt, men nu e det ju så att jag ska vara här längre än det, 4½ månader så måste jag ut i landet och då blev till Singapore! Ska bli roligt att se något annat än Kual Lumpur för en stund! Åker som sagt idag, tar ca: 5 timmar så vi åker till Gränsen och stannar på ett hotell där, sen i morgon åker vi in i Singapore och checkar in på hotellet sen åker vi till ett jätte stort nöjesfält!! WEIII!! ska bli så sjukt kul! vill åka bergochdal banor så det sjunger  magen! :D Kommer hem igen på onsdag så det är inte en så lång tripp, men ändå! Så jag vet inte om jag kommer uppdatera något mer, kanske om vi har internet på hotellet. tar med mig datorn så får vi se omdet kommer upp något här! Annars så ha det så bra!!

Ps. Natta, såg vampire diaries avsnitt 2 igår! herre min gud, vad sött det var när Caroline och Matt kramades i slutet!! ah ja, jag grät! såååå sött!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: syster yster

Jag vet! Så himla bra! Blev skitglad, hon kommer säkert klara det! :D Åååå väntar tills nästa avsnitt!

2010-09-20 @ 11:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0