Skype med älskade familjen!!

ÄNTLIGEN!!
haha har pratat med min älskade familj idag! Har varit borta från dem nu i ca 1½ månad och vi har endast snackat på skype 1 gång, vilket suuger, så idag blev det en andra gång...äntligen!!
Var jätte roligt att prata med dem såklart och tur att lillebror Geronimo var hemme också så fick jag se honom också!

Han var så söt och spelade trumpet för mig i camen som han precis har lärt sig! Åh så söööt!

Saknar att reta honom, krama honom, pussa flera gånger på honom, bråka med honom och nypa honom i hans mjuka små kinder! Ah min lillebror e nog den bästa! Jag frågade om han saknade mig och ja självklart gjorde han det och jag sa att jag saknar honom med och om man gör så för honom så blir han känslig så då började han gråta den stackaren för att han saknade mig! Känner mig hedrad lillebror! ;)
Ska bli kul att pussa och krama honom igen om 3 månader!!!

Nu ska jag och Emm gå ner och gymma! YAY! We vote for fit! :)



Världens sötaste Lillebror Geronimo! <3 Och så mamma och pappa är med på ett hörn! ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad like ni ar :)

2010-10-01 @ 21:42:07
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/
Postat av: Emu

2010-10-01 @ 21:42:16
Postat av: Emilie

Sorry, det var jag som ar Emu haha. Ville bara saga att jag menade lika och inte like hehe

2010-10-01 @ 21:45:05
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0