The gårdagen and idag va?

Igår så vaknade vi som vanligt vid 8. Gci kupp och åt frukost och tog det lugnt ett tag. Emmeli pluggade lite och jag satt vid datorn. När plugget var klart så tänkte vi äntligen leka turister igen och gå ner till poolen och sola och bada. Det var typ 3 veckor sen sist så vi tyckte det behövdes. Tog emd oss en bok och handduk och gick ner. Molnen kom fram och det gjorde också män. Vi kände oss obekväma med att möjligtvis ha publik så vi drog upp till lägenheten igen, fan också att de alltid ska förstöra!! Men vi får ta och bada och sola någon annan gång. Hade inte så mykcet inplanerat så vi ställde oss och bakade en paj.

Det blev en bland paj, med lite av varje i. Äpplen, jordgubbar, blåbär och annanas, haha vilken blandning! Som tur var smakade det riktigt gott!! :) Efter det så fixade vi lite mer vid datorn och fastnade för ett spel på internet, haha skit töntigt men roligt hade vi i allafall!! haha ;)

Sen tittade vi på Eagle eye, och min lilla älskling, Ah Shia är så sjuukt snygg! probably the best MAN in the world, eller vi byter nog ut best mot sexiest! skit snygg i allafall och filmen är ju as bra! den måste ni se om ni inte har gjort det redan!

Idag då så pluggade vi på morgonen och efter det så åkte vi till 1 UTAMA mall och köpte ett örhänge till emmeli och jag fick med mig hårfärg, tugummi, smink, hårinpackning och hår spray hem! yay! Efter den lilla shopping rundan så gick vi och klättarde. Jätte roligt som alltid och herregud vad det tar i armarna, helt sjukt!

Efter typ 1½ timmes klätring så åkte vi hem och emeli färgade mitt hår, ÄNTLIGEN!! Hade så otroligt dassigt och solblekt hår så det såg helt mupat ut, men nu e det bättre och det är jag såå glad över!!

Kollade mailen, som vanligt, det har blivit lite av en besatthet, men jag är nog inte den ända som har det problemet, haha ;)

Hade fått en till Match! weii! men de hade inte skickat ett personligt brev, så nu väntar jag på att de ska skicka ett, om de ens gör det. Får se.

Juste lite låtar som är populära här:

impossible - main med Shontelle - Finns på spotify
Mizz nina ft. Colby O'Donis - What you waiting for
I like that - Richard vission & static revenger - finns på spotify

Riktigt härliga låtar!! lyssna! :)

Some pictures from my pockelipocket!


-


kanske ser lite missbildad ut eller så, men god var den! (:


Inte bara sol och härligt här borta inte!!




mörkbrunt hår igen! mmm lovely! inge mer dassigt dåsigt solblekt fult hår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0