Vad e problemet?

Förra fredagen så skickade jag in min au pair video till SI. Det stod att det kunde ta upp till 24timmar för dem att godkänna videon. Eftersom att det var helg så tog det ju liite längre än 24timmar, sen var det tydligen en röd dag i måndags så jag hörde inte från dem då heller. IDAG, gick jag in på min sida och ser att de har nekat min video, och det var det jag var rädd för att de skulle göra. Fattar inte hur man ska spela in videon?? jag spelade in med min kamera och lade in den på datorn och sen fixade jag den i windows movie maker. När jag sedan sparar videon så sparas den om en fil som SI inte kan ta emot? fattar inte, det är väl andra som har gjort sina videos i WMM och det har väl funkat? är det någon som an säga mig hur fan jag ska ta mig till?? vill ha en video juuu!!


Kommentarer
Postat av: Louiseise

Gå in i windows movie maker igen, och när du sparar så väljer du det alternativ som ger sämst kvalité och minst storlek. Man får nämligen bara ha en 8mb stor film, vilket är väldigt lite...



lycka till!

2010-09-03 @ 08:30:52
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Emilie

Meh, vad krångligt det låter! Hoppas allt löser sig och att du får upp din video snart :)



Åh allt här borta är GREAT! Är så glad! Vi hade welcome back BBQ på campus igår och det såg helt sjukt amerikanskt ut med sjuka lekar och sånt (typ pricka bollen rätt så hamnar killen i vattnet) och massa mat och dans. Verkligen KVALITE på dansen inte massa förbaskat tråkigt sverige så kallad dans på klubb. Usch. Haha.



Jo jag bor här på skolan :) Har två roommates, en har lektion och en sover ;)



När hoppas du vara iväg till USA nu när du börjat matcha och allt?



Fin design du gjort!!



Ha det bäst!

2010-09-07 @ 15:06:10
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/
Postat av: Emilie

Meh, vad krångligt det låter! Hoppas allt löser sig och att du får upp din video snart :)



Åh allt här borta är GREAT! Är så glad! Vi hade welcome back BBQ på campus igår och det såg helt sjukt amerikanskt ut med sjuka lekar och sånt (typ pricka bollen rätt så hamnar killen i vattnet) och massa mat och dans. Verkligen KVALITE på dansen inte massa förbaskat tråkigt sverige så kallad dans på klubb. Usch. Haha.



Jo jag bor här på skolan :) Har två roommates, en har lektion och en sover ;)



När hoppas du vara iväg till USA nu när du börjat matcha och allt?



Fin design du gjort!!



Ha det bäst!

2010-09-07 @ 15:07:03
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/
Postat av: Emilie

Meh, vad krångligt det låter! Hoppas allt löser sig och att du får upp din video snart :)



Åh allt här borta är GREAT! Är så glad! Vi hade welcome back BBQ på campus igår och det såg helt sjukt amerikanskt ut med sjuka lekar och sånt (typ pricka bollen rätt så hamnar killen i vattnet) och massa mat och dans. Verkligen KVALITE på dansen inte massa förbaskat tråkigt sverige så kallad dans på klubb. Usch. Haha.



Jo jag bor här på skolan :) Har två roommates, en har lektion och en sover ;)



När hoppas du vara iväg till USA nu när du börjat matcha och allt?



Fin design du gjort!!



Ha det bäst!

2010-09-07 @ 15:07:29
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0