Woodcliff Lake familjen!

Mailade lite med mamman från New Jersey för lite frågor och sånt. Frågade bl.a. när de vill att jagsak komma. Och deras nuvarande au pair åker hem i december vilket betyder att de vill ha en au pair i december, vilket också betyder att det inte funkar för mig. Så denna familjen blev det inte heller. Pratade inte ens med dem, eftersom att det inte är någon ide då jag inte kan komma när de vill ha mig. Men jag fortsätter vänta som vanligt! :)

Kändes även lite tråkigt då barnen kanske var liite för stora. 13 är nog lite för gammalt kanske. så det var väl lika bra att det inte blev något!! :)

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Hellre lite äldre än för små :) Jag hade en 1 åring från början, waay to small! skittråkigt att ta hand om ett barn som inte kan göra något själv, inte ens leka!

2010-09-24 @ 06:01:27
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0