2 dagar

Hmmm tisdag idag och allting är som vanligt, som alltid... Eller nja jag e väl inte som vanligt kanske men men.

I söndags så var ju jag och linda som sagt ute typ hela dagen, vi köpte frukt och lite små picknick och satte oss på en bänk i DT annapolis! Det var ssuper mysigt och riktigt skönt! Vi satt bara och slappade och pratatde massor! Är glad att jag har någon så bra som Linda så nära mig! :) Vi spanade lite på killar som cyklade, eller nja det var väl mest jag kanske, haha linda tyckte jag stirrade så mycket och hon sa att jag var som ett barn som precis ade sett godis eller något sånt, hmmm ja så kan det gå... ^^

Igår då? vad hände igår? Linda kom och hämtade upp mig och vi åkte och lämnade hennes minsta på daycare sen åkte vi till social security huset och pratade lite med dem. Sen efter det tog vi en sväng till Elin och sa hej till henne och hennes skrutta! Linda hämtade sin mobil också som hon glömt! Sen skjutsade linda hem mig och jag satte mig och fixade med min kalender och lite små saker. .

Igår eftermiddag så gjorde jag inte ett skit typ, satt mest vid köksbänken och stirrade på väggen medans barnen gjorde läxor typ...

Barnens pappa har skaffat en hund också så han var över med den igår, super söt men usch jag är så trött på vår hund så jag kunde inte riktigt njuta av valpens söthet. Han hade flygit och hämtat hunden i Ohio i måndags kväll! haha dem har ett eget litet plan och som han flyger haha lite coolt att bara kunna hoppa in i ett litet plan och så helt plötsligt vara i Ohio efter 1½ timme! NICE! :)

Sen på kvällen så skypdade jag med Hedvig och sen gick jag och la mig! Var vääärldens oväder här i natt! Jag vaknade flera gånger av vinden och regnet och muller! Men jag tycker det e ganska så mysigt när åskan och regnet håller på med sitt utanför fönstret :P

Idag har jag inte gjort ett piss, skypade med mamma och syster vid 9 och sen har jag kollat på ett avsnitt av DH, ska städa mitt rum och fixa mer småsaker! :) Ska prata lite med min vmamma också, kan bli kul och spännande... :P

Nej hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Åh det låter riktigt underbart! I can't wait tills jag åker!!!!!! Ja vi kanske ses då! :D

2011-04-05 @ 18:57:04
URL: http://wellbeadream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0