3 ½ månad

Juste glömde ju bort det, men igår så har jag varit här i 3½ månad!! :D Heeelt sjukt alltså, Det har gått så snabbt och när man tänker på att shit jag har varit här i 3½ månad redan då känns det som att tiden susat förbi. Men så tänker man att oj jag har då 8½ månad kvar, hmmm det är långt! Men jag ser fram emot det! :D

Idag är det ju långfredag och jag brukar ALLTID få påskägg, men icke iår! :( Mamma skicka ett till mig kanske?? :P
Iochförsig så fick jag ett litet paket från mamma och pappa, lite godis och ett gulligt halsband så tack för det!! :D

L och S har åkt till ett födelsedags kalas och S kommer vara borta hela dagen så henne ser jag imorgon igen. G och hans kompis är här hemma med mig nu men vad gör dem? Jo spelar xbox såklart haha som alltid!

Jag hade tänkt ge mig på att skriva några brev, men orkar verkligen inte, vet inte vad jag ska skriva..Men kommer absolut att skriva dem snart och skicka iväg dem till några personer, och när dessa personer får ett brev från mig så förväntar jag mig ett tillbaka såklart! sååå tänk på det ;) hagah

Nej nu ska jag äta lite! Hörs snart igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0