A day with the bloooooms!

Igår behövde jag inte jobba så mycket då L var hemma typ hela dagen så jag passade då på att åka ner till Downtown Annapolis innan klockan 12 för att träffa Hedvig och hennes familj som är på besök här! Det var huuur trevligt som helst att träffa dem och vi gick runt inne på academyn och vid 12 kollade vi på formationen och efter det så skulle dem äta, men jag hade precis ätit så jag åkte hem en snabbis och fixade lite grejer.

Vid 2 så åkte jag tillbaka ner till DT och mötte upp dem igen och så gick vi runt och bara njöt av det OTROLIGT varma vädret! Herregud jag höll ju på att smälta bort! Men ååh vad jag har väntat efter den värmen!

Vid 4 så gick vi tillbaka in på naval academyn för att titta på paraden! Det e typ alltid lika coolt haha jag menar dem e typ 2000 som står uppradade och gör samma rörelser exakt samtidigt!
Eftersom att det var så varmt satt vi i skuggan och dessa uniformerade killar och tjejer måste typ ha döött för dem stod i solen och dem hade vakter som gick runt vid dem och kollade så att dem stod korrekt och att dem mådde bra.
Vi såg att dem tog bort en kille från paraden, antagligen för att han höll på att svimma av värmen. Sen var det också en tjej som stod i första raden i en grupp och on svajjade som tusan och hennes vän bredvid fick hålla i henne för att hon inte skulle trilla, hmmm jobbigt... :P

Spelade in en snutt! :)



Paraden håller på i typ 45 min! :)

Efter det så gick vi runt ännu mer inne på området och tog en sväng längs vattnet, och vad låg vid vattnet? Jo ett stort fält och vad sprang runt på fältet? Jo killar, och vad hade dem på sig? BARA shorts! IHHH kan ju säga att jag och Hedvig kommer klättra  upp i ett träd och sätta och oss spana på dem snart hahaha ^^ Så snygga allihopa ju!

Sen vart det dags för middag och sen vart det adjö! Det var en riktigt härlig dag verkligen! :)


Hedvig, johannes och älg!


Heedvig!

3 inlägg på mindre än 1 timme! HA, inte dåligt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0